Uw slechte voornemens voor 2025

Een provocerende post posten waarvan ik goed weet dat mensen minstens 5 pagina's lang heel boos gaan reageren.
Dat is geen slecht voornemen, dat is P&A samengevat in één zin.
Offtopic posten in zwam m.a.w., maar dat is dan weer een heel slecht voornemen. Proficiat, u bent geslaagd voor dit topic!

Dat laatste doe je toch vaak?
Dat valt wel mee. Vroeger deed ik niets anders, nu probeer ik wat meer serieuzer te zijn. 90% van de tijd ben ik nu serieus MAAR die 10% valt natuurlijk gewoon meer op. Ik ben wel iemand die regelmatig wel eens een flauwe / cynische grap uithaalt maar dat is (naar mijn mening) niet hetzelfde.

By the way .. voor mij is een forum in eerste instantie een praatbarrakske. Een plaats om naast de stress van het leven eens te relaxen en wat bij te praten met anderen, wat te lezen over interessante topics en her en der hoort daar dan ook 'wat zever' bij.

Hier zitten zeveraars, trollen, moraalridders, mensen die alles heel doodserieus opnemen, mensen die niks serieus opnemen. Je hebt hier echt vanalles qua volk :D

Zal er morgen eens over nadenken wat ik ga voornemen. In elk geval gaat het drank- en eetfestijn bijna van start. 😎

Groeten!

Geachte

Ik wou mijn eerste stappen in P&A maken (cfr mijn slecht voornemen), maar dat zit m.i. al vol trolls.

Ik weet niet goed wat te doen.
Hoe kan ik vergeten wat ik zopas gelezen heb?

:help:

Geachte

Ik wou mijn eerste stappen in P&A maken (cfr mijn slecht voornemen), maar dat zit m.i. al vol trolls.

Ik weet niet goed wat te doen.
Hoe kan ik vergeten wat ik zopas gelezen heb?

:help:
Alcoholbeleid.jpg

- mijn lekkere bazin poepen
- mijn dagelijkse gemiddelde alchoholconsumptie verhogen van 9 naar 14 eenheden
- Niels Destadsbader eindelijk die verdiende kopstoot bezorgen tijdens een Meet & Greet
- Vaker op de voordeur zeiken van mijn lawaaierige buurman
- meer jongeren met broccolikapsels tegen de muur plakken
- meer baida door mijn neusgaten knallen
Nog 5 te gaan, go go go!!!

toch eens anale seks initiëren, maar zelfs bij prostituee's ben ik daar tot nu toe, steeds te braaf voor geweest.

money rules nondedjue, eigenlijk is het maar zo simpel.

toch eens anale seks initiëren, maar zelfs bij prostituee's ben ik daar tot nu toe, steeds te braaf voor geweest.

money rules nondedjue, eigenlijk is het maar zo simpel.
Meneertje Trump je gaat daar geen olie vinden hoor.
Je moet dus niet in die Thaise anussen gaan boren:nono:

Terug
Bovenaan