Mijn vrouw en ik hebben beide een smartphone (iphone 15 en 16e, maar irrelevant) en een mobiel abbonnement (onbeperkt bellen en SMS + XXX GB aan data) van onze werkgever. Verder hebben we beiden geen vast internet op de loonbrief waar VAA over betaald moet worden (dat gaat anders).
Echter hebben we beide een verschillende VAA berekening op de loonbrief en vraag me af welke juist is.
Voor mij:
Beide bedrijven zijn in Vlaanderen gelegen, echter doet bij mij attentia de loonafrekening en is dat bij haar intern. Ik vermoed dat Attentia (en dus de afrekening bij mij) correct is? Of betaal je op je telefoonabbonnement altijd apart voor het mobiel internet gedeelte?
Echter hebben we beide een verschillende VAA berekening op de loonbrief en vraag me af welke juist is.
Voor mij:
Bij haar:Voordeel alle aard GSM/smartphone 3,00
Voordeel alle aard telefoonabonn. 4,00
tablet of mobiele telefoon - vaa 3,00
vast of mobiel telefoonabonnement - vaa 4,00
vast of mobiel internet - vaa 5,00
Beide bedrijven zijn in Vlaanderen gelegen, echter doet bij mij attentia de loonafrekening en is dat bij haar intern. Ik vermoed dat Attentia (en dus de afrekening bij mij) correct is? Of betaal je op je telefoonabbonnement altijd apart voor het mobiel internet gedeelte?
.