Vakbonden

Lees de revieuws anders is https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sca_esv=5b71cfa89013eb9f&uds=AOm0WdE2fekQnsyfYEw8JPYozOKzFaAw6BC-veB2tYiOOmX-hXQca6aN2Li8xHkMH4IelN1KkoemoItynY-bu0FrJ5obtPIQRD0ttByu27vBYTKsDm1XklM8mOhFMPHlA8YTXuDapRUPT52wids6sViQNBoEwLacEw&si=AMgyJEuzsz2NflaaWzrzdpjxXXRaJ2hfdMsbe_mSWso6src8s8WhcbQ6IbsMTtuPLMkGp5zggdSXPf3YeeT9ZsayULWNS08t_lowB9_fK_t33V6QryhdYfE=&q=ACV+Leuven+Reviews&sa=X&ved=2ahUKEwjdhqz6xNuPAxUlUaQEHUqeKqAQ3PALegQIMRAF&biw=2560&bih=927&dpr=1

Ik spreek hier over eigen ervaring en van vele andere mensen collega's en die hebben ons altijd in de steek gelaten.
Kijk maar naar de revieuws.Ik weet niet waar jullie wonen, maar in Leuven is dit een algemeen geweten.

Is helemaal geen kroeg praat, persoonlijke ervaringen.
Ze doen zelfs mee met de werkgever.
Camera op toilet doorgegeven aan de vakbond en ze doen er niks mee.

Ik spreek hier over eigen ervaring en van vele andere mensen collega's en die hebben ons altijd in de steek gelaten.
Kijk maar naar de revieuws.Ik weet niet waar jullie wonen, maar in Leuven is dit een algemeen geweten.

persoonlijke ervaringen staan in deze vaak gelijk aan kroeg praat, omdat weinig mensen juridisch beslagen zijn en kunnen wezten of wat er gebeurd juridisch gezien het hoogst haalbare is.
Galaxy zei:
Als dit het toilet zelf filmt, zou het me héél sterk verbazen dat 1) een werkgever dit doet (nu, alles kan) en 2) dat de vakbond dit dan nog zo laat.

Dat zijn de simpelste zaken om te regelen.

Lees de revieuws anders is https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sca_esv=5b71cfa89013eb9f&uds=AOm0WdE2fekQnsyfYEw8JPYozOKzFaAw6BC-veB2tYiOOmX-hXQca6aN2Li8xHkMH4IelN1KkoemoItynY-bu0FrJ5obtPIQRD0ttByu27vBYTKsDm1XklM8mOhFMPHlA8YTXuDapRUPT52wids6sViQNBoEwLacEw&si=AMgyJEuzsz2NflaaWzrzdpjxXXRaJ2hfdMsbe_mSWso6src8s8WhcbQ6IbsMTtuPLMkGp5zggdSXPf3YeeT9ZsayULWNS08t_lowB9_fK_t33V6QryhdYfE=&q=ACV+Leuven+Reviews&sa=X&ved=2ahUKEwjdhqz6xNuPAxUlUaQEHUqeKqAQ3PALegQIMRAF&biw=2560&bih=927&dpr=1

Ze doen zelfs mee met de werkgever.
Ik hoop dat als je ooit een camera op een toilet vindt die mensen filmt, je hier onmiddellijk mee naar de politie gaat en niet naar de vakbond....

Ik ben even gaan kijken naar de reviews voor de betere rechtsbijstandsverzekeraar in België (die uiteindelijk een gelijkaardig doel hebben als de vakbond, zij het wat uitgebreider).

De twee besten van België hebben nóg slechtere reviews dan de ACV en ABVV (halen nl. nog geen 2 sterren)... Ik vermoed dus effectief dat dit hetzelfde fenomeen gaat zijn, nl. dat de verwachtingen van de klanten/leden gewoon niet realistisch zijn en dat ze verwachten dat er onmogelijke dingen gebeuren (zak met geld tevoorschijn toveren, werkgever veroordelen zonder bewijsmateriaal, etc...).

Dusjah... Ik heb dagelijks persoonlijke ervaringen met de rechtsbijstandsverzekeraars en heb ruw geschat al meer dan 1.000 dossiers met rechtsbijstand geregeld, mijn eigen ervaringen staan volledig haaks op de Google reviews, pas daar dus wat met op.

ben ook geen fan van de vakbond,
maar laat ons wel wezen: in zo'n situaties gaan mensen rapper een negatieve review geven uit frustratie,
dan een goede review (dat vinden ze maar normaal, want ze betalen er immers voor, lidgeld).

Mijn vrouw zit bij het HVW, en daar worden we wel geholpen , maar is ook vrij basic. op mails krijgen we vaak geen antwoord, maar haar jaarlijkse uitkering in de zomermaand, ontvangt ze gelukkig wel via hen.

ben ook geen fan van de vakbond,
maar laat ons wel wezen: in zo'n situaties gaan mensen rapper een negatieve review geven uit frustratie,
dan een goede review (dat vinden ze maar normaal, want ze betalen er immers voor, lidgeld).

Mijn vrouw zit bij het HVW, en daar worden we wel geholpen , maar is ook vrij basic. op mails krijgen we vaak geen antwoord, maar haar jaarlijkse uitkering in de zomermaand, ontvangt ze gelukkig wel via hen.
Voila, HVW (Aalst) heeft een 2,2/5...

persoonlijke ervaringen staan in deze vaak gelijk aan kroeg praat, omdat weinig mensen juridisch beslagen zijn en kunnen wezten of wat er gebeurd juridisch gezien het hoogst haalbare is.
Als dit het toilet zelf filmt, zou het me héél sterk verbazen dat 1) een werkgever dit doet (nu, alles kan) en 2) dat de vakbond dit dan nog zo laat.

Dat zijn de simpelste zaken om te regelen.
Ik heb zelfs de bewijzen (Foto's) ervan doorgestuurd en in Leuven als ik langs geweest ben nog is gezegd, ze hebben niks gedaan.
Acv Leuven.
En die recensie's zijn zeker en vast wel gegrond, zo kan iedereen alles naar de hand zetten, maar die zijn uiteraard wel de waarheid.

Het valt ook vaak voor dat iemand iets getekend heeft zonder te beseffen wat, daarmee dan naar de vakbond stappen omdat ze er niet mee akkoord zijn. Maar dan boos zijn op de vakbond dat zij daar niet veel aan kunnen veranderen.

En zo zijn er heel veel voorbeelden waar het individu, vaak door onwetendheid, eerst handelen en dan pas nadenken over de gevolgen.

Ik heb zelfs de bewijzen (Foto's) ervan doorgestuurd en in Leuven als ik langs geweest ben nog is gezegd, ze hebben niks gedaan.
Acv Leuven.
En die recensie's zijn zeker en vast wel gegrond, zo kan iedereen alles naar de hand zetten, maar die zijn uiteraard wel de waarheid.
En ben je zeker dat het een camera is en geen bewegingsdetectie? Heb zo ook iemand in een kwade bui naar mij zien komen voor belaging. Terwijl wat de werkgever deed perfect wettelijk én ook moreel totaal niet verwerpelijk was.

Het valt ook vaak voor dat iemand iets getekend heeft zonder te beseffen wat, daarmee dan naar de vakbond stappen omdat ze er niet mee akkoord zijn. Maar dan boos zijn op de vakbond dat zij daar niet veel aan kunnen veranderen.

En zo zijn er heel veel voorbeelden waar het individu, vaak door onwetendheid, eerst handelen en dan pas nadenken over de gevolgen.
Mijn zus ooit toch onder druk gezet geweest, letterlijk meenemen naar apart bureautje, deur op slot, en je gaat hier niet weg zonder dat je zelf een "wederzijds akkoord" hebt getekend.

Dus het is niet altijd zo zwart/wit.

Mijn zus ooit toch onder druk gezet geweest, letterlijk meenemen naar apart bureautje, deur op slot, en je gaat hier niet weg zonder dat je zelf een "wederzijds akkoord" hebt getekend.

Dus het is niet altijd zo zwart/wit.
Voor haar ontslag dan? GSM pakken, 112 bellen en zeggen dat je wordt opgesloten. :unsure:

Voor haar ontslag dan? GSM pakken, 112 bellen en zeggen dat je wordt opgesloten. :unsure:
gsm hadden ze haar al wijselijk in haar kastje laten leggen voordien, dat zou al te gemakkelijk geweest zijn. Soit deze kwestie werd eerder in een aparte thread 2 jaar terug al besproken.
Om maar te zeggen dat het al te gemakkelijk is van te zeggen "jamaar ge hebt getekend, de vakbond kan niets meer doen".
Tekenen onder dwang = geen rechtmatige handtekening imo.

gsm hadden ze haar al wijselijk in haar kastje laten leggen voordien, dat zou al te gemakkelijk geweest zijn. Soit deze kwestie werd eerder in een aparte thread 2 jaar terug al besproken.
Om maar te zeggen dat het al te gemakkelijk is van te zeggen "jamaar ge hebt getekend, de vakbond kan niets meer doen".
Tekenen onder dwang = geen rechtmatige handtekening imo.
Opsluiten & tekenen onder dwang = aangifte politie doen
Met die aangifte kan de vakbond dan aanvechten wat daar getekend is.

Het probleem is dat mensen zodanig onder de indruk zijn van dit soort situaties dat de logische weg vergeten wordt en het achteraf allemaal moeilijk hard te maken is. En als je de verkeerde persoon vast hebt bij de vakbond gaan die u ook niet de juiste info geven (genre "ga aangifte doen"), helaas.

En ben je zeker dat het een camera is en geen bewegingsdetectie? Heb zo ook iemand in een kwade bui naar mij zien komen voor belaging. Terwijl wat de werkgever deed perfect wettelijk én ook moreel totaal niet verwerpelijk was.
Het is zeker geen bewegingsdetectie.
Ik ben iemand dat elk detail opmerkt en voelde me bekeken keek naar boven recht in de camera, ze hadden in het plafond een klein gaatje gemaakt.
Ik hoorde Vrouw van de bureau zeggen tegen een werkleidster dat ik hem bijna niet uit mijn broek kreeg, dus dan weet je genoeg.
Maar het valt wel op (Voor iemand dat goed is in details)

Het is zeker geen bewegingsdetectie.
Ik ben iemand dat elk detail opmerkt en voelde me bekeken keek naar boven recht in de camera, ze hadden in het plafond een klein gaatje gemaakt.
Ik hoorde Vrouw van de bureau zeggen tegen een werkleidster dat ik hem bijna niet uit mijn broek kreeg, dus dan weet je genoeg.
Maar het valt wel op (Voor iemand dat goed is in details)
Dus je bent daar niet mee naar de politie gegaan?!?

Je zal dan elk detail misschien wel opmerken, daarna de juiste stap zetten is precies wel moeilijk... Je moet nog veel leren ;)

Gij moet nog veel leren, de politie die doen nogal veel lol
Die andere mensen op het werk weten dat ook, heb het hun zelf getoond, dat zij gaan.
Waarom moet ik altijd alles doen in dat belachelijk bedrijf.
Daar is een vakbond, maar die doen ook nooit niks.
Trouwens de politie weet dit, maar is volgens mij geen klacht binnen gedaan.
Ik ben wel 100% zeker dat ze het weten, heb de politie het horen zeggen als mijn grootvader op de spoed was, maar ze doen toch niets.

Met alle respect, maar dit verhaal is zo ongeloofwaardig: dat iedereen weet dat er gefilmd wordt op een van de meest privé ruimtes in een bedrijf, maar dat niemand iets doet. En waarom zou de politie praten over het toilet van je werk als je grootvader op spoed was?

Off topic, maar jaarlijkse uitkering in de zomermaand? Wat is de reden daarvan?
Ze was toch geen leerkracht ofwel?
(Mag ook via pb)

Off topic, maar jaarlijkse uitkering in de zomermaand? Wat is de reden daarvan?
Ze was toch geen leerkracht ofwel?
(Mag ook via pb)
In haar team krijgt niemand vast contract.
Enkel contract van 10.5 maand.
Dusja elk jaar haar C4 en nieuw contract bij start nieuw schooljaar

Met alle respect, maar dit verhaal is zo ongeloofwaardig: dat iedereen weet dat er gefilmd wordt op een van de meest privé ruimtes in een bedrijf, maar dat niemand iets doet. En waarom zou de politie praten over het toilet van je werk als je grootvader op spoed was?
Dit verhaal is zeker en vast echt waar, maar jij kan het niet verdragen dat ik de waarheid spreek over de vakbond.
De politie die doen nogal veel lol
Buurmeisje gaat naar de politie omdat haar fiets in Leuven station (onder de camera gepikt is) antwoord politie: mevrouw u denkt toch niet dat wij voor elke gepikt fiets de camera beelden gaan opvragen.

Ik heb die camera aan mensen laten zien, maar die durven daar niks van zeggen.
Vakbonden doen ook niets.
Is geen geheim.
Ik was dus op de spoedgevallen te Leuven gasthuisberg en ik zit daar te wachten op mijn opa en daar waren politieagenten en die was over mij aan het praten, denkt u dat ik doof ben lol
Ik verzeker u dat dit allemaal waar is, maar jij kan het niet verdragen dat de vakbonden rotte appels zijn.

Terug
Bovenaan