Veldritseizoen 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen geven ze voor morgen net minder wind en komt hij ook meer uit het oosten, dus wind op kop bij het terugkeren van de zee.
Laten we vooral hopen dat we eens een duel zien, en dat niet de ene al tegen de grond licht na 30 seconden of de ander lek rijdt.
Je hebt gelijk. Na het zien van de beloften vrouwen is het duidelijk dat het weer een pak beter is dan gisteren. Het is ook een pak beter dan ze voorspeld hebben heb ik de indruk. Dit speelt in het voordeel van Matthieu.
Maar toch blijf ik Wout meer kans geven. Dit parcours moet hem volgens mij beter liggen, al zal het verschil miniem zijn.

De huidige tussenstand na 3 WK's (beloftes mannen en vrouwen + prof vrouwen)
Nederland 3x goud / 3x Zilver / 1x Brons
Hongarije 1 Brons
België 1 Brons

België is voorlopig niet eens tweede in de medaillestand. Voor een veldritland is dat zwakjes. Vooral bij de vrouwen zit er NIKS talent aan te komen. Echt rien de kloot en het kan niet altijd van Sanne blijven komen. Bij de mannen gaat het nog wel ..

Laatst bewerkt:
Kans lijkt mij persoonlijk zeer klein. MvdP is dit seizoen gewoon onklopbaar, een klasse sterker dan Wout en 3 klassen sterker dan de overschot. Hoe frustrerend moet het wel niet zijn voor de rest. Weten dat je enkel maar naar Oostende gaat voor die 3de plek. En enkel maar BK wordt omdat MvdP een Nederlander is.
Alhoewel ik direct akkoord ga dat Matthieu de betere veldrijder van de 2 is, vind ik persoonlijk dat je hier serieus overdrijft. Wout zit dit jaar veel dichter bij Matthieu dan dat het de voorbije jaren geweest het geval geweest is. De vorige seizoenen was Matthieu inderdaad een klasse sterker dan Wout, maar dat is dit jaar absoluut niet het geval.
De anderen zijn inderdaad wel 3 klassen minder dan de grote 2. En ik hoop dat we vandaag een prachtige strijd te zien zullen krijgen.

Blanka was 3e hé. Maar inderdaad bij de vrouwen is het gene vette, zowel bij de jeugd als bij de profs. Als je ziet welk talent er bij de u23 rijdt gaat Cant nog weinig in beeld komen in de toekomst.
Wat Nys al enkele jaren voor de jeugd aan het doen is op zijn Balenberg, daar gaat zeker talent uit komen. Maar dan spreek je toch vooral over jonge meisjes die we ten vroegste over een jaar of 4 in beeld mogen verwachten. Zoiets heeft natuurlijk ook tijd nodig.

De huidige tussenstand na 3 WK's (beloftes mannen en vrouwen + prof vrouwen)
Nederland 3x goud / 2x Zilver / 2x Brons
Hongarije 1 Zilver
België 1 Brons

België is voorlopig niet eens tweede in de medaillestand. Voor een veldritland is dat zwakjes. Vooral bij de vrouwen zit er NIKS talent aan te komen. Echt rien de kloot en het kan niet altijd van Sanne blijven komen. Bij de mannen gaat het nog wel ..
Dat van Hongarije is al fout

Oftewel Belgische ploegen alle medailles?
Al is het gewoon Vlaams laten we wel wezen en Hollanders zijn ook met dubbel zoveel dan natuurlijk

Kans lijkt mij persoonlijk zeer klein. MvdP is dit seizoen gewoon onklopbaar, een klasse sterker dan Wout en 3 klassen sterker dan de overschot. Hoe frustrerend moet het wel niet zijn voor de rest. Weten dat je enkel maar naar Oostende gaat voor die 3de plek. En enkel maar BK wordt omdat MvdP een Nederlander is.
🥴🥴🥴

Vind dit wel geen WK waardig parcours. Wat zand en voor de rest relatief effen parcours. Veel te weinig ploeteren. Die bruggen dat heeft toch niks met veldrijden te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan