Zou nogal wat zijn als iedereen dezelfde rugnummer hadWel met andere rugnummers he!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou nogal wat zijn als iedereen dezelfde rugnummer hadWel met andere rugnummers he!

De ene is wit met zwarte cijfers en de andere zwart met witte cijfers he slimmieZou nogal wat zijn als iedereen dezelfde rugnummer had![]()
Iemand die ik via via ken heeft zijn prijsduif Puck Moonen genoemd.En bij de vrouwen laten we Fem en Puck met dezelfde wereldbekertrui rondrijden!
Knap duifke waarschijnlijkIemand die ik via via ken heeft zijn prijsduif Puck Moonen genoemd.
Doet ze toch nog iets van sportieve prestatie!
Genoeg kenners in het veld, die talenten eruit kunnen halen.in 2015 was er nog geen sprake dat bvb Van Aert zo'n carrière ging maken in het wegwielrennen. Dus die trui is echt niet met die reden die jij zegt in het leven geroepen.
Het was dan ook vooral in het veld dat hij mooie dingen liet zien. Op de weg deed hij het ook goed maar pas na 2015 werd het echt duidelijk dat er ook een mooie carrière in het verschiet lag voor hem op de weg.Genoeg kenners in het veld, die talenten eruit kunnen halen.
Als je het VDP af en toe moeilijk kon maken en winnen van hem, goed wetende dat hij WK werd in 2013 Firenze, dan is het voor een goed oog niet vergezocht om wat verder door te denken...
Zonder jaartalTijdens één of andere cross is toch verteld dat Meeusen vanaf 1 januari in een fietsenwinkel ging beginnen in Essen en dat Loenhout zijn laatste cross was?
Nu lees ik dat hij nog hoopt langer door te gaan na deze winter.

Ik zie het ook niet dus enkel op de betalende?Verdoeme, terug proximus pickx waarschijnlijk. Mijn geld zet ik hier wel voluit op Van Aert.

Wanneer gaan ze ooit eens met een fatsoenlijke oplossing komen voor die gedubbelden? Nog drie gedubbelden voorbij moeten rijden op 500m van de streep, wat een amateurisme.
Wie telenet heeft kan het via "play sports open" zien (kanaal 11)Ik zie het ook niet dus enkel op de betalende?