polar bear
Well-known member
Dat wordt sebiet een spannende cross. Ik zie nergens waar er iemand alleen kan weg rijden en blijven
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar zenden ze het uit?Laatste ronde bij de vrouwen was alleszins om vingers en duimen af te likken. Schitterend![]()
Betalende zendersWaar zenden ze het uit?
Vind er niks van terug.
Waar zenden ze het uit?
Vind er niks van terug.
Betalende zenders
ze waren echt wel een elkaar gewaagd. Kan moeilijk zeggen wie nu beter was vandaag want ze hadden elk hun eigen goeie stroken waar de ene de andere onderdruk kon zetten. Maar het was wel geen typisch crossparcours dus dit zegt niet zoveel voor het WKMathieu wint maar lijkt me toch dat Wout beter is imo
Dat zou ik nu toch allesbehalve zeggen. Waren zeer aan elkaar gewaagd, beide hadden goeie en iets minder goeie.Mathieu wint maar lijkt me toch dat Wout beter is imo
Ook met sprekend gemak gaatjes dichten. Toen er een gat was met VDP op de berg, 2de of 3de laatste ronde reed die niet voluit. Maar leek me tactisch dat gat creëren om VDP af te matten en zelf krachten sparen.

Klopt! Wout gaf nadien ook toe dat hij dacht dat het parcours zwaarder was, en het dus mis ingeschat had. Ipv het zelf hard te maken heeft hij het allemaal wat ondergaan, en zo Mathieu goed in de cross gehouden.Goede cross, spannend, leuke laatste ronde. Mathieu net wat slimmer/opportunistischer in de laatste ronde. Wie op kop over de balkjes kwam won de cross, en dat had Mathieu net iets beter begrepen.

Semi-legaalSupercross ! 15000 joelende fans en spannende wedstrijden met snelheid, techniek en tactiek. Meer van dat
Ik heb me uiteindelijk maar GCN+ genomen om semi-legaal naar alle crossen te kunnen kijken. Ze gaan ook de MTB doen, dus dat komt zeker van pas binnenkort.

Klopt. Mathieu total loss na de finish.. dit itt Wout. Laatste rechte lijn WB onwaardig.. Een spurt was hier niet mogelijk. Slechts 50 meter nog ongeveer na die haakse bocht.Mathieu wint maar lijkt me toch dat Wout beter is imo