Eerste keer dat ik die val van MVDP zie.
Jezus man dat kon ook anders afgelopen zijn, pakt daar stevig die paal mee

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste keer dat ik die val van MVDP zie.

Heb nog nooit geweten dat een cross uitverkocht was die geen WK was.Wij zouden zaterdag mss naar Hamme afreizen voor de cross. Zijn er altijd nog tickets ad kassa ? Rond welk uur komen we best toe ?
Wel maar 1 rondje natuurlijk maar tochDie Junior rijdt gewoon ongeveer even snel als 2 profs.![]()
"Als je die grapjes kunt maken, dan heb je alles duidelijk een plaats gegeven."Wie mijn favoriete renner is? Cancellara!
aldus Femke Van den Driessche voor Sporza
Dit verzin je toch niet![]()
Wtf die geven dus nog altijd niet toe dat ze die fiets gebruikt hebben?Wie mijn favoriete renner is? Cancellara!
aldus Femke Van den Driessche voor Sporza
Dit verzin je toch niet![]()
Ze hebben allesinds een crossfiets in het gamma, klikReed die Fransman op een echte 'van rysel'?
Koningin.Van Empel gewoon koning van het veld. Wat we wel al wisten natuurlijk.
VDP is scheute na een paar minuten. Geloof nooit dat er iemand anders in zijn wiel zit na een ronde.Koningin.
Toch benieuwd vandaag. Zal een heel sterke VDP nodig zijn om Michael VTH af te houden vandaag. Geen ideaal parcours.
.En zo geschiedde...VDP is scheute na een paar minuten. Geloof nooit dat er iemand anders in zijn wiel zit na een ronde.
Zijn laatste koers en de enigste die telt voor hem. Hij gaat vollen bak gaan, zoals we zelden hebben gezien, peins ik.
Alleen een lekke band net voor de streep kan hem parten spelen.