Ver van huis

Googke

Well-known member
Vind het best een leuk programma om naar te kijken. Alleen die zoon van Veronique De Cock komt wel wat over als een verwend nest.

Ik vond de 1e aflevering heel leuk wegkijken. Vooral de leuke casting sprak mij heel erg aan. Eens een atypisch deelnemersveld dan de kudde BV's die we gewend zijn. Aflevering 2 vond ik dan weer een stuk minder. Typisch VTM programma dat weer niet goed uitgedacht is. Waarom zou je willen winnen? Cesco en zijn dochter zijn laatste maar kan hun niet veel bommen, ze gaan rustig wat in de zee plensen. Ook die spontane ontmoetingen voelen heel vreemd aan. Coucke en zijn dochter komen de 1e na de andere Belg tegen. Die opdrachten om extra punten te verdienen zijn ook maar weird. Gemiste kans voor mij, jammer.

Leuk programma om te volgen , doet me ook wel zin hebben om eens liftend door Europa te gaan. En ja Coucke komt idd de ene na de andere Gentse Turk/Balkan blijkbaar tegen.

Leuk programma om te volgen , doet me ook wel zin hebben om eens liftend door Europa te gaan. En ja Coucke komt idd de ene na de andere Gentse Turk/Balkan blijkbaar tegen.
Ik zie hier in Belgie dan ook maar zeer weinig Noren of Finnen rondlopen dus wel logisch dat coucke in die landen meer volk tegen komt dat hier ook serieus vertegenwoordigd is.
Verder ook wel eens tof om te zien, en zoals gezegd eens wat andere gezichten dan gebruikelijk.
Met geld geraak je niet overal in het leven zegt de man in zijn rs6 :biglaugh:

Het kijkt goed weg maar het "spelelement" is matig. Spannend is het niet, of ze eerst staan of eindigen op de noordpool maakt niet veel uit. Wat me verbaasde is dat ze na twee afleveringen al bijna thuis zijn. Het zou maar 6 afleveringen duren (wss nog 2 episodes aankomst en flashbacks), dus veel was er ook niet geraced.

Ik vind het ergens mooi dat het wat focust op de band tussen vader/moeder en zoon/dochter, zeker in een wereld waar familiebanden meer en meer vervagen.

En ergens niet verwonderlijk dat het Scandinavische land ook het minst gastvrije is.

Laatst bewerkt:
Marc en zijn dochter hebben precies toch wel veel chance altijd.

Maar een blonde jongedame, die pakt ge dan ook al eens sneller mee in uw auto aha

Blijf het bij momenten toch raar gemonteerd vinden. Soms is het bedelen achter voedsel, andere keer is er dan geld om schildersgerei te kopen. Ook hoe die slaapplekken gemonteerd worden smells fishy. Plots hebben ze daar allemaal een slaapplek. Wat als ze er geen vinden? Precies of Coucke daar met zijn dochter op straat gaat slapen.

Haha de Marc Coucke "sinds we in Duitstalig gebied zijn haal jij alle liften binnen, uw Duits heeft iets".

'k Denk dat de dochter andere kwaliteiten heeft waarmee ze de liften binnen haalt 🤣

Terug
Bovenaan