Verenigd Koninkrijk

Ik heb van een kennis die daar is opgegroeid gehoord dat je in dit restaurant scones moet gaan eten...
Merci voor de tip, ons huisje is een halfuurtje wandelen daar van af, langs de "South West Coast Path" en mijn vrouw is helemaal zot van scones (en ik zelf ook wel een beetje eigenlijk). Gaan we zeker proberen!

Een van de meest onderschatte vakantielanden imho... Twee weken Dorset gedaan. Prachtige streek, lekker eten en schitterend weer. Aangezien we nu toch een paspoort en ETA hebben, volgend jaar waarschijnlijk een tour van Schotland doen.

1000051843.jpg
1000051842.jpg

1000051845.jpg

Een van de meest onderschatte vakantielanden imho... Twee weken Dorset gedaan. Prachtige streek, lekker eten en schitterend weer. Aangezien we nu toch een paspoort en ETA hebben, volgend jaar waarschijnlijk een tour van Schotland doen.

Bekijk bijlage 42085Bekijk bijlage 42084
Bekijk bijlage 42086
Dorset is heel mooi, al vind ik de omgeving en vooral de mensen in het Noorden nog veel leuker.
Onderschat vakantieland inderdaad, fantastische omgeving, meestal heel vriendelijke mensen en in elke pub kan je lekker eten :love:.
Ook al 2j op rij geweest. Eerst Cornwall en daarna Wales. Lake District nog op de planning.
Lake District is prachtig, wij sliepen daar in dit huisje: https://www.airbnb.be/rooms/49775057?source_impression_id=p3_1750921722_P3kj0y-ZsvDXKUVi

Allez hup, ETA is ondertussen 16€, maar ga naar Birmingham weekend van 6/12.
Toch ook maar zakkenvullerij. Alle info staat op het passport dat we al hebben.

Tis 2j geldig, excuus om dan nog een match te gaan zien.

Twee weken Wales geboekt voor in juni. Eerst aan de kust in Snowdonia en vervolgens nog een week aan de zuidkust. Heenweg met tussenstop in de Cotswolds om direct in de juiste sfeer te geraken.

Terug
Bovenaan