VERKOCHT - Legend of Zelda Breath of the Wild

30 euro hier.
We kunnen verder afspreken via PM. Moet nog eens kijken in mijn agenda of ik ergens in Tremelo moet passeren de komende dagen (en of jij dan thuis bent...) Anders ben ik ook ok met verzending via bpost of dergelijke.

Paar vraagjes over het spel.
1. Kan je het ook in het Nederlands instellen?
2. Het is vanaf leeftijd 12 zie ik. Ik weet dat je ook moet vechten in het spel, maar ik vermoed wel dat het allemaal niet te grafisch "erg/eng" is? Mijn zoon is 9 en kan al goed overweg met games.

30 euro hier.
We kunnen verder afspreken via PM. Moet nog eens kijken in mijn agenda of ik ergens in Tremelo moet passeren de komende dagen (en of jij dan thuis bent...) Anders ben ik ook ok met verzending via bpost of dergelijke.

Paar vraagjes over het spel.
1. Kan je het ook in het Nederlands instellen?
2. Het is vanaf leeftijd 12 zie ik. Ik weet dat je ook moet vechten in het spel, maar ik vermoed wel dat het allemaal niet te grafisch "erg/eng" is? Mijn zoon is 9 en kan al goed overweg met games.
Sorry het is 15min geleden al verkocht via 2dehands (blijkbaar erg populair)

Om toch even op je 2 vragen te antwoorden moest je het ergens anders vinden
1. De tekst kan je in het Nederlands zetten, de gesproken taal durf ik niet te zeggen.
2. Het is inderdaad erg "cartoony" dus het is zeker niets "eng" voor op jongere leeftijd te spelen :).

Terug
Bovenaan