MathieuF
New member
Eine
iTrader:
100% (1/1)
- Algemene informatie/specificaties
- Miniumprijs = Meeneemprijs: 600Euro
Ouderdom:12maand
Garantie: nee
Staat: Nieuwstaat
Afhaallocatiet: Eine (9700)
Ook te koop op 2ehands en tweakers
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Niet van toepassing
- Ook elders te koop aangeboden
- Ja
- Verzending/afhaal
- Verzending
- Afhaling
- Afhaallocatie
- 9700
Scherm mag weg mits ik nu een ander scherm heb.
Scherm enkele maanden geleden in RMA gedaan, mainboard + panel zijn vervangen geweest. Sinds ontvangs scherm in de doos laten zitten mits ik een ander scherm had aangeschaft. Ik heb wat oude foto's opgeload zo je kan zien hoe het scherm eruitziet.
Maar het scherm is dus zo goed als nieuw.
Scherm is Ideaal voor het vervangen van Multimonitor setups 2x27in.
Excellent voor prodictiviteit (adhv windows powertoys kan je het scherm opdelen)
Zeer immersive voor games die ultra wide ondersteunen, sinds dit MINI-LED scherm werkt met local dimming zones krijg je ook te maken met true blacks maar geen nadelen zoals burn-in.
Voorkeur is ophalen sinds het vrij groot en zwaar is +-15kg incl verpakking.
Scherm enkele maanden geleden in RMA gedaan, mainboard + panel zijn vervangen geweest. Sinds ontvangs scherm in de doos laten zitten mits ik een ander scherm had aangeschaft. Ik heb wat oude foto's opgeload zo je kan zien hoe het scherm eruitziet.
Maar het scherm is dus zo goed als nieuw.
Scherm is Ideaal voor het vervangen van Multimonitor setups 2x27in.
Excellent voor prodictiviteit (adhv windows powertoys kan je het scherm opdelen)
Zeer immersive voor games die ultra wide ondersteunen, sinds dit MINI-LED scherm werkt met local dimming zones krijg je ook te maken met true blacks maar geen nadelen zoals burn-in.
Voorkeur is ophalen sinds het vrij groot en zwaar is +-15kg incl verpakking.