Verrassing! Scarlet Nexus nu beschikbaar op Game Pass

Ik was nog maar net bekomen van het goede nieuws dat SWERY's The Good Life vanaf de release zal beschikbaar zijn op Game Pass, om nog een kanjer van jewelste te ontdekken wanneer ik de Game Pass-app opende op mijn computer. Microsoft en Square Enix hebben blijkbaar de handen in elkaar geslaan om uit het niets Scarlet Nexus naar Game Pass te brengen. Het spel is zowel beschikbaar op console als PC en via Cloud.

Voor zij die Scarlet Nexus niet kennen: het spel is een futuristische JRPG waarin je het als een elitesoldaat met psionische krachten opneemt tegen de Others, gemuteerde monsters die het gemunt hebben op onze breinen. Het spel laat je in de huid kruipen van een van de twee protagonisten met elk nun verhaallijn. Wat wij van het spel vonden, kan je trouwens lezen in onze review van Scarlet Nexus.

Bovendien is dit niet de enige nieuwe toevoeging aan Game Pass, want ook Marvel's Avengers, A.I: The Somnium Files,
Astria Ascending (enkel console), I Am Fish en Unsighted zijn sinds vandaag te downloaden.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan