Videoreview: Star Wars Outlaws

Naast onze geschreven review, geschreven door @Karel-Jan, ging ook @Mrpoelie aan de slag met Star Wars Outlaws. Hij presenteert jullie nu de videoreview van de nieuwste game uit de Ubisoft-stal. Hierdoor krijg je alvast een goed idee of de game iets voor jou is.

Beleef in Star Wars Outlaws de allereerste open Star Wars-game en verken verschillende beroemde en onbekende planeten in het heelal. Riskeer alles als Kay Vess, een opkomende schurk op zoek naar vrijheid en de middelen om een nieuw leven te beginnen. Vecht, steel en blijf de misdaadsyndicaten een stap voor door je aan te sluiten bij de meest gezochte vogelvrijen van het universum.

Man man man toch, wat scheelt er met uw capture software? Dat spel ziet er uit als pure dogshit (sorry he) op uwe video. Scanlines, overbelicht, blurry... Ik ben even op youtube ander filmkes moeten gaan bekijken want ik maakte me hier toch echt wel zorgen dat het er zo inderdaad zou uitzien op de PS5... gelukkig heeft youtube me kunnen geruststellen (via ACG zijn kanaal en videoreview). Ik hoop maar dat jullie het niet met opzet zo gecaptured hebben ze. FFS.

Man man man toch, wat scheelt er met uw capture software? Dat spel ziet er uit als pure dogshit (sorry he) op uwe video. Scanlines, overbelicht, blurry... Ik ben even op youtube ander filmkes moeten gaan bekijken want ik maakte me hier toch echt wel zorgen dat het er zo inderdaad zou uitzien op de PS5... gelukkig heeft youtube me kunnen geruststellen (via ACG zijn kanaal en videoreview). Ik hoop maar dat jullie het niet met opzet zo gecaptured hebben ze. FFS.
Dag X-Vision, dit werd allerminst met opzet gedaan. Het merk BeyondGaming staat voor eerlijke reviews, dat dragen we hoog in het vaandel.
Los daarvan snappen we je opmerkingen wel over de kwaliteit en zullen we hier in de toekomst aandacht aan besteden om dit beter te krijgen.

Terug
Bovenaan