Virusgekte: van online haat tot terrorisme

Die rocketlanchers lagen in zijn auto samen met een granaat

Dus nog een machinegeweer en een hand wapen. Beetje zoals overlaats in bressoux op straat.. toen toch ook niet zoveel actie gezien en daar was al een dode gevallen
Ik begrijp gewoon die ganse systematiek niet.

Als je dat van plan was, dan had je de dag dat je die wapens had meegenomen al iets gedaan. Je had het systeem toch geen tijd gegeven om u als vermist op te geven en dan ook nog eens zo'n brief te hebben geschreven om hen duidelijk te maken dat je slecht gezind was. Daarnaast had je uw madam op de hoogte gebracht dat je die dag op missie vertrok en dat ze u niet moest thuis verwachten.

Allez je hebt daar een bazooka... je had naar den premier zijn kot gereden, en je had 1 bazooka rechtstreeks op die zijn voiture of zijn huis gericht en je had dat huis opgeblazen. Waarna je daarna naar het kot van den van ranst reed en daar een andere bazooka uithaalde en die afschoot.

Je gaat toch niet wat rondrijden en u dan verschansen in een bos zodanig dat men u met man en macht kan komen uitroken.

Allez kom, dat is een militair met 30 jaar gevechtservaring. Je verwacht daar toch meer van... ofwel weten wij gewoon bepaalde zaken niet... want dit lijkt mij gewoon amateuristisch.

Daarnaast begrijp ik ook niet dat ze in het nieuws dan ook in het lang en breed nu zitten uit te leggen dat er zogezegd 30 militairen zijn met extreem rechtse sympathie die men opvolgt... allez kom... zulke info is nuttig wanneer niemand daar iets van weet... als je dat in het lang en het breed uitsmeert voor mensen die in contraterrorisme of whatever opgeleid worden... dat ze zich dan ook in die overtuiging anders gedragen om niet verdacht te zijn.

Of verwacht ik gewoon te veel...

Het is een scherpschutter, als die zich daar ergens verschanst vallen daar meerdere doden voor ze hem kunnen overmeesteren...
Allez als dat zijn plan was, dan zou je toch verwachten dat die een snipergeweer had ontvreemd... ipv een machinegeweer. Niet dat hij daar ook niet effectief mee zou kunnen zijn... maar dan had ik gewoon verwacht dat die gast al maanden een snipershut had gebouwd in dat bos waarin hij zich tot de tanden bewapend had.

'de opvolger van de bazooka'.

Ik weet niet in hoeverre den ABL meegegaan is met hun tijd, maar de LAW is daar al in gebruik sinds de jaren 90. Als ze nog steeds dezelfde types gebruiken is die niet penetrerender dan een RPG. Om dit dan in de media te gaan verkopen als een state of the art antitank wapen...

Laatst bewerkt:
Kunnen ze die drones met warmtecamera's die ons bij kerst en nieuw gingen controleren op het naleven van de coronamaatregelen niet inschakelen? :p

Of misschien is dat sowieso de tactiek: hopen dat hij geen night-vision bij heeft, en dus vannacht hem proberen te vinden.

Kunnen ze die drones met warmtecamera's die ons bij kerst en nieuw gingen controleren op het naleven van de coronamaatregelen niet inschakelen? :p

Of misschien is dat sowieso de tactiek: hopen dat hij geen night-vision bij heeft, en dus vannacht hem proberen te vinden.
Drones hebben maar beperkte batterij en maken lawaai die uw target kunnen waarschuwen. Het is ook een gebied van 12000 hectare.

Hebben ze vorige nacht ook al geprobeerd, niet?

Maar die zit dus al 36u in zijn ééntje in dat bos, misschien. Het regent al 2 dagen dus ofwel heeft hm een schuilplaats of is hm onderkoeld

250 man is aan het zoeken en we hebben 1 t-shirt, 2 handdoekjes en that's it
Edit: en een snelle Audi (Q5) gevonden door burger Patrick die gelukkig het verstand had niet in de auto te snuffelen
Wel de enigste mens die er in slaagt moskeeën te laten sluiten EN ervoor te zorgen dat MVR eens van thuis uit werkt

Het is een scherpschutter, als die zich daar ergens verschanst vallen daar meerdere doden voor ze hem kunnen overmeesteren...
Dan nog, het gaat om één individu, niet om een terroristische groepering waarvoor ze honderd man nodig hebben. Als je die video ziet denk je precies dat ze een groep van 500 man te lijf gaan.

En als ze minder manschappen inzetten en hij slaagt erin mensen neer te schieten komt er weer commentaar dat ze niet genoeg manschappen hebben ingezet.

En als ze minder manschappen inzetten en hij slaagt erin mensen neer te schieten komt er weer commentaar dat ze niet genoeg manschappen hebben ingezet.
Na de fuck-up dat die man überhaupt aan die wapens kon, is het nu ook sowieso operatie saving face he.

Dit gaat zo hard uitdraaien op een natte scheet.
Ze gaan hem vinden, geen wapens op zak en enkel een training aan. Die FN P90 ligt bij hem thuis en hij is naar dat bos gegaan om te bezinnen.

Veel spektakel en machtsvertoon voor niks.

Dit gaat zo hard uitdraaien op een natte scheet.
Ze gaan hem vinden, geen wapens op zak en enkel een training aan. Die FN P90 ligt bij hem thuis en hij is naar dat bos gegaan om te bezinnen.

Veel spektakel en machtsvertoon voor niks.
Ik zet mijn geld op een zelfmoord.

Kan toeval zijn behalve al de hele avond de helikopter(s) vliegen hier nu het laatste uur ook wel een deel F16's over maar het zijn de laatste weken wel vaker nachtvluchten geweest.

Ter info: in vogelvlucht een 10km ofzo van De Salamander ... ik denk dat zelfs ik van hier uit tot daar kan geraken zonder veel "bewoonde" delen te doen.

Ik hoop dat die kerel zijn Rambo quotes wat bij gehouden heeft:
THEY DREW FIRST BLOOD, NOT ME!
NOTHING IS OVER!

Zouden ze zijne commandant uit afghanistan ni kunnen opbellen?

Dan nog, het gaat om één individu, niet om een terroristische groepering waarvoor ze honderd man nodig hebben. Als je die video ziet denk je precies dat ze een groep van 500 man te lijf gaan.

Is dat ook niet gewoon omdat het zo'n groot gebied is dat ze moeten doorzoeken? Als je met een combi of drie zo'n heel gebied moet gaan afzoeken ga je niet veel vinden natuurlijk. Zeker bij zo'n potentieel gevaarlijk individu is het ook een goed idee om overal met genoeg personen te zijn indien het tot een confrontatie komt.

En dan ook het 'beter te veel dan te weinig, want dan zagen ze daar achteraf ook over' gevoel dat een andere poster al zei.

E314 Maasmechelen-> Genk is ook nog altijd afgesloten, op de autostrade zelf staat elke 500m ofzo een combi

Terug
Bovenaan