Virusgekte: van online haat tot terrorisme

Dan moeten er ook namen gezocht worden die veranwoordelijk zijn voor de staat van aanslagen en rellen die we vaak uit bepaalde hoeken zien tegenwoordig. Maar dan is men stil. Dat zaad bestond niet. Zowat de grootste hypocrisie in het hele verhaal.
En het zal alleen nog maar meer uiteengroeien en ontploffen, letterlijk ontploffen.
Eerst geraken de grootste zotten onderaan de maatschappij in de clinch. We lachen er nog mee. Maar de lat verschuift alleen maar.

Inderdaad. Voor mij komt ne man als MVR even hoog op het polarisatie-schavotje als ne DVL.
Middenveld wordt uitgedund en we leven hier op den duur in de VS waar alles zwart/wit is.
Nee, dank u.

Maar goed, genoeg voor mij over MVR ik wil weten hoe 't met onze bosnimf zit :unsure:

Kan iemand ofwel die Conings neerknallen of MVR zijn twitter afnemen en die naam wissen in ieders geheugen of gewoon een of andere stoot van formaat uitsteken zodat die circle jerk over hoe MVR het wel of niet zelf gezocht heeft kan stoppen en het hier weer over de zoektoch naar Jurgen Conings kan gaan? For fuck sake open anders het grote MVR topic: voor al uw liefkozingen en frustraties omtrent virologie en andere kennisvijvers van MVR.
/rant.

Maar goed, genoeg voor mij over MVR ik wil weten hoe 't met onze bosnimf zit :unsure:
Wel volgens Wim Hardyns (prof criminologie aan ugent):
Daarom vermoed ik dat hij zich in een gebied bevindt dat nog niet uitgekamd is. Ik denk dat hij vrij snel gevonden zal worden, tenzij hij zich natuurlijk helemaal niet in dat bos bevindt.”

En die heeft gestudeerd dus zal het wel weten zeker..

Kan iemand ofwel die Conings neerknallen of MVR zijn twitter afnemen en die naam wissen in ieders geheugen of gewoon een of andere stoot van formaat uitsteken zodat die circle jerk over hoe MVR het wel of niet zelf gezocht heeft kan stoppen en het hier weer over de zoektoch naar Jurgen Conings kan gaan? For fuck sake open anders het grote MVR topic: voor al uw liefkozingen en frustraties omtrent virologie en andere kennisvijvers van MVR.
/rant.

Als 't u wa te veel wordt kan ik een goei boswandeling aanbevelen tegen de stress :unsure:

Daarom vermoed ik dat hij zich in een gebied bevindt dat nog niet uitgekamd is. Ik denk dat hij vrij snel gevonden zal worden, tenzij hij zich natuurlijk helemaal niet in dat bos bevindt.”

Hebben ze dan nog niet alles uitgekamd?
Enfin paar honderd man lijkt me toch genoeg om heel da gebied te sweepen op een paar dagen?

No shit sherlock. Misschien moest ik toch ook een doctoraat gedaan hebben.

Hoe men de meest ongelofelijkste evidenties kan afdoen als expertise.

Hebben ze dan nog niet alles uitgekamd?
Enfin paar honderd man lijkt me toch genoeg om heel da gebied te sweepen op een paar dagen?
Je wilt natuurlijk niet over een paar dagen moeten toegeven dat je je manschappen iets te ver uit elkaar hebt gezet en er over hebt gekeken :biglaugh:

Inhoudelijk, dat als hij vindt dat die 3 personen die hij vernoemt voor een toxisch sfeertje zorgen, hij minstens zelf even schuldig is. Hij wil steeds precies elke kritiek op hem afdoen als persoonlijke vetes van extremistische mensen. Siegfried Bracke, Rik Torfs en Hendrik Vuye hebben kritiek op hem, dat allemaal afdoen als denigrerende en tendentieuze berichten van trolls, klinkt als iemand die niet met kritiek overweg kan en alles meteen persoonlijk opneemt.

Heb je de tweets van die mensen gericht aan Van Ranst al eens gelezen? Aan je reactie te zien vermoed ik van niet hoor.

Maar soit, het is duidelijk dat de anti-Van Ranst brigade vanavond weer goed gerepresenteerd is.

Ik heb mijn gedacht ervan gezegd en mijn respect voor een aantal leden is weer wat gezakt. Just another day op BG zeker.

Dat Filip Dewinter, Sam Van Rooy en Dries Vanlangenhove walgelijke figuren zijn is nu niet bepaald wereldnieuws he.

Je wilt natuurlijk niet over een paar dagen moeten toegeven dat je je manschappen iets te ver uit elkaar hebt gezet en er over hebt gekeken :biglaugh:

😅😅
Maar serieus. Is er iemand die dat kan inschatten hoe lang dat duurt voor ge zo een heel gebied afgegaan zijt met zoveel man?
Allee das een gigantisch gebied maar dat lijkt me nu toch echt wel lang?

😅😅
Maar serieus. Is er iemand die dat kan inschatten hoe lang dat duurt voor ge zo een heel gebied afgegaan zijt met zoveel man?
Ze zijn eerst de aangeduide wandelingen aan het doen. Gisteren was het blauw kruisje, vandaag de rode driehoek.

Als hij nu tevoorschijn komt in camouflage in legerkleding en hij gaat gewoon tussen andere lopen? Zou dat opvallen? 😁 Zou wel een baas zijn dan moest hij zo ontkomen.

Nu vraag ik me wel af, stel dat Jurgen Conings zich nu ergens gewoon gaat aangeven in een politiekantoor ofzo. Wat hangt die man eigenlijk van straf boven het hoofd? Wat kunnen ze die effectief ten laste leggen? Onrechtmatig bezit van wapens, dreigementen uiten?

Nu vraag ik me wel af, stel dat Jurgen Conings zich nu ergens gewoon gaat aangeven in een politiekantoor ofzo. Wat hangt die man eigenlijk van straf boven het hoofd? Wat kunnen ze die effectief ten laste leggen? Onrechtmatig bezit van wapens, dreigementen uiten?

Denk dat dit toch gewoon als (poging) tot terrorisme de boeken ingaat zelfs als hij nu niets meer doet.
Wapens stelen met als doel een politiek gemotiveerd doel 🤷‍♂️

Da's natuurlijk wel ne mens die weet hoe hij zich moet camoufleren. Ik kan me wel inbeelden dat als ge wat blaadjes rond u bindt en dan in een struik gaat liggen, je effectief onzichtbaar wordt.

😅😅
Ik gok dat niet alle 400 man mee zoekt maar er ook volk strategische plekken (stilstaand) bewaakt. En ja, het NPHK is geen weide, met bossen, struiken, afrasteringen, putten/plassen/... Ik denk niet dat het zo eenvoudig is als een lijntje maken zoals de redders op het strand maar dat er ook wat tactiek/sluipen bij aan de pas komt.

Wat me vooral stoort in de berichtgeving is de inconsequentie in oppervlakte aanduiding..
12.000 hectare
---
een gebied met een omtrek van 20 kilometer

Argh! Nu moet ik zelf in mijn hoofd de straal van een cirkel uit de omtrek halen, dan de oppervlakte berekenen en dan omrekenen naar hectare om een idee te hebben wat de grootteorde is. Die berekening is nu het probleem niet, maar waarom doen ze dat niet spontaan.
Voor wie geen zin heeft om de berekening zelf te doen: straal = 3,2 km --> oppervlakte = 32 km² = 3200 ha. Dus grofweg een kwart van het NPHK, da's al geen klein bier.

Terug
Bovenaan