Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De fb groep 'als 1 achter jürgen' (ik verzin de titel niet) heeft al 6700 leden. Ze plannen al betogingen om hem te ondersteunen.
Dutroux gaat 3 uur wandelen nadat die een niet-geladen pistool van een rijkswachter ontfutseld: Ministers van Justitie (Vande Lanotte) & Binnenlandse zaken (De Clerck) bieden ontslag aan vanwege de eindverantwoordelijkheid die ze dragen als minister voor de diensten en hun werking die op dat moment gefaald hebben.![]()
Legerminister Dedonder sluit ontslag uit en wijst N-VA met de vinger: ‘Materiaal gekocht en de factuur achtergelaten’
Minister van Defensie Ludivine Dedonder (PS) sluit uit dat ze ontslag neemt over het dossier van de voortvluchtige en wellicht bewapende militair Jürgen Conings. ‘Dat was gisteren zelfs niet aan de orde in het parlement’, verklaarde Dedonder vanmorgen op de RTBF-radio.www.demorgen.be
Had NVA nu niet net miljarden geïnvesteerd in het leger?
Aardrijkskunde is toch ene zijn beste vak niet daar
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210521_92068112Moest ik zo iets doen ik voorzie een tweede (anonieme) wagen. Ik zet die als voorbereiding al aan het natuurgebied. Paar dagen later parkeer je je officiele wagen daar neem de andere wagen en laat ze maar zoeken terwijl je al in het buitenland zit (wat wel mogelijk is op 3? dagen)
Ik denk dat dit steeds meer een aannemelijkere piste begint te worden.Een militair expert met een carrière van tientallen jaren is niet zeker dat Jürgen Conings zich nog verschuilt in Nationaal Park Hoge Kempen. “Een beetje verstandig soldaat legt een dwaalspoor en vlucht naar ergens anders. Hij kan zomaar in Nederland zitten, of Duitsland
Maar waarom dan vluchten naar x, y of z? Het is toch allemaal een raar verhaal aan't worden.https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210521_92068112
Ik denk dat dit steeds meer een aannemelijkere piste begint te worden.
Goh tis wel aannemelijk wat sommige posters hier geponneerd hebben.Maar waarom dan vluchten naar x, y of z? Het is toch allemaal een raar verhaal aan't worden.
Stel hij wordt vrij snel opgepakt/uitgeschakeld: Van Ranst kan weer veilig naar buiten en doen alsof er niets gebeurd is. Nu: hij creëert paniek en stenis door een dreigbrief te schrijven, wapens te ontfutselen en zich ergens op te houden, Van Ranst zit nog steeds ondergedoken: geen TV studios, geen interviews in de weekendkranten, geen onnozele fotoreportages,... Hij zit binnen, kan nergens naar toe en heeft juist Twitter als directe lijn met de buitenwereld, en dat zal nog wel zo even blijven aangezien ze hem niet kunnen vinden. Als dàt zijn initieel doel was, dan is hij gewoon in zijn opzet geslaagd.Maar waarom dan vluchten naar x, y of z? Het is toch allemaal een raar verhaal aan't worden.
Maar uw leven op stelten zetten gewoon om iemand een beetje onzeker te laten voelen?Goh tis wel aannemelijk wat sommige posters hier geponneerd hebben.
Gewoon de onzekerheid bij MVR zo lang mogelijk trekken. Lijkt me wel plausibel.
Verantwoordelijkheid nemen zit er niet meer in bij deze generatie politici.Dutroux gaat 3 uur wandelen nadat die een niet-geladen pistool van een rijkswachter ontfutseld: Ministers van Justitie (Vande Lanotte) & Binnenlandse zaken (De Clerck) bieden ontslag aan vanwege de eindverantwoordelijkheid die ze dragen als minister voor de diensten en hun werking die op dat moment gefaald hebben.
25 jaar later loopt een labiele zot 3 dagen (!!!) rond, met geladen wapens: "HeT Is De ScHuLd VaN MiJn VooRGaNgEr"... Nu, ik ben zelf ook allesbehalve een fan van Vandeput, maar we zullen maar zwijgen over de kemels van Flahaut? Of hebben Goffin, Reynders of Crembo het zo goed gedaan anders?
7200 leden na 3 dagen, als 1 man achter Jürgen. Waanzin wat je daar leest.

Wat ik niet eens reken onder verantwoordelijkheid nemen hoor. Dat was aftreden omdat haar positie onhoudbaar was, niet uit een politiek verantwoordelijkheidsgevoel.Als het al van ons Joke moet komen![]()
ongeveer 10 posts boven die van jou (op dezelfde pagina trouwens)Is deze groep hier al gepost?7200 leden na 3 dagen, als 1 man achter Jürgen. Waanzin wat je daar leest.
Vb: iemand post een artikel over MVR waar de poster bij schrijft "Door deze muppet is het allemaal begonnen!"
![]()

Als ze daar aan het zoeken zijn mag het ook niet verwonderen dat ze hem na 4 dagen nog niet gevonden hebben hé![]()
Manhunt launched in Belgium for heavily armed soldier
A manhunt is underway for a heavily armed soldier whose extreme right sympathies landed him on the Belgian terror watch list. The man has been identified as Jurgen Conings, 46.www.dailymail.co.uk
Aardrijkskunde is toch ene zijn beste vak niet daar![]()
![]()

Hmmm... ik kan niet meer zeggen dat Limburg het Wallonië van vlaanderen is... maar moet nu zeggen dat Limbourg het Vlaanderen van Wallonië is.![]()
Manhunt launched in Belgium for heavily armed soldier
A manhunt is underway for a heavily armed soldier whose extreme right sympathies landed him on the Belgian terror watch list. The man has been identified as Jurgen Conings, 46.www.dailymail.co.uk
Aardrijkskunde is toch ene zijn beste vak niet daar![]()
![]()
Ja Dirk Frimout en Frank De Winne mochten respectievelijk eens mee met de Amerikanen en de Russen, maar het is niet dat wij op dezelfde schaal astronauten lanceren dan de Amerikanen of de Russen.allez nu...
![]()
Dirk Frimout - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Voor mij was de transparantie de volgende : dit is een keuze voor de F35 om de goede banden met amerika te bevestigen. Niet meer, niet minder.
Ipv : we zetten ons op 1 lijn binnen europa. Waardoor wij als europa 1 en hetzelfde type vliegtuig voorzien. Of x types voorzien waarbij de verdeling bij land x en y type Z is en land C en D type A is. Dus te weinig Europese integratie.
Maar dit is misschien in deze thread een beetje te off-topic ?
MVR geeft zijn mening wat betreft extreem rechts én besparingen door de vorige regeringen op oa de zorg al veel langer dan sinds de corona crisis. Het siert hem net dat hij dit blijft doen op een onderbouwde mening met ruimte voor kritische vragen (waar hij ook antwoord op geeft.
De onderlinge relletjes met Theo en dergelijke zou hij inderdaad beter achterwege laten.
Het was een gecoördineerde actie van extreem rechts.Van Ranst is er voor de pandemie in geslaagd om gebanned te worden van twitter, iets waarvan ik eerder dacht dat dat onmogelijk was voor iemand met zijn gedachtegoed.

Zelf vermoedt hij dat meerdere Twitteraars zijn account hebben gerapporteerd. “Dit is een actie van extreemrechts om tegenstanders monddood te maken”, schreef hij vrijdag op Twitter via een ander account. “Het feit dat gisterenmiddag mijn Twitter offline werd gehaald en mijn Facebook een ban kreeg is geen toeval. Het is een gecoördineerde actie van Vlaams Belang Jongeren en als Bart Claes, voorzitter van Vlaams Belang Jongeren, zegt dat dat niet zo is, liegt hij. Alleen Vlaams Belang had hier belang bij”, reageert Van Ranst. “Dat zijn mensen die mij niet moeten en daar verschillende redenen voor hebben.”