Tonerider
Well-known member
Zelfs de oproep om hem uiterlijk te imiteren![]()
Ik eentje: iklijkopJurgenmaardatwasalvanvoorhijbekendwerdIk ga ook een groep oprichten : nietmijnjurgen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs de oproep om hem uiterlijk te imiteren![]()
Ik eentje: iklijkopJurgenmaardatwasalvanvoorhijbekendwerdIk ga ook een groep oprichten : nietmijnjurgen![]()
Wat heeft de collaboratie van bijna honderd jaar geleden nu in godsnaam te maken met een voortvluchtige militair? Trouwens zelfs als dat marginaal randgeval in zijn opzet zou slagen dan heeft hij nog niets bereikt. Het zijn nog altijd de politici die de beslissingen nemen en niet de virologen.De ene zijn terrorist is de andere zijn vrijheidsstrijder. Zo vonden de collaborateurs zichzelf geen landverraders in WOI en WOII, ook al werden zij nadien net wél bericht als landverraders. Buiten de personen die hem persoonlijk hebben gekend is het nog altijd gissen naar zijn motieven en ik hoop dat hij het zelf kan uitleggen wanneer hij wordt gevat.
Gezien Van Ranst zijn polemische toon moet hij nu niet de bleiter gaan uithangen omdat zijn account tijdelijk is geblokkeerd door een "gecoördineerde actie".
Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet allemaal wordt vrijgegeven...Hebben ze nu eigenlijk ook maar één iets van concrete aanwijzing? Echt nul comma nul behalve die zijn auto?
Ik had het over taalgebruik: "terrorist" is een heel subjectief begrip en het gebruik ervan verraadt je ingenomenheid.Wat heeft de collaboratie van bijna honderd jaar geleden nu in godsnaam te maken met een voortvluchtige militair? Trouwens zelfs als dat marginaal randgeval in zijn opzet zou slagen dan heeft hij nog niets bereikt. Het zijn nog altijd de politici die de beslissingen nemen en niet de virologen.
Ze gaan dat inderdaad niet vrijgeven. En als er zoveel mankracht geconcentreerd wordt op die plek, dan zal die daar toch wel zitten zeker?! Ja toch?Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet allemaal wordt vrijgegeven...

Als ze de motivatie van heel dat circus hoog willen houden moeten ze toch dingen beginnen te communiceren?Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet allemaal wordt vrijgegeven...
Waarom moet onze motivatie voor "heel dat circus" hoog blijven? Is dat iets nieuws sinds de coronacrisis, dat voor alles draagvlak moet zijn?Als ze de motivatie van heel dat circus hoog willen houden moeten er toch dingen gecommuniceerd worden?
Uhhh, niet onze motivatie maar die van dat personeel van heel het circus. Alsof geen één daarvan iets zou kunnen lekken naar de media.Waarom moet onze motivatie voor "heel dat circus" hoog blijven? Is dat iets nieuws sinds de coronacrisis, dat voor alles draagvlak moet zijn?
Want de motivatie van die agenten is gewoon hun werk doen. En degene die info moeten krijgen om hun werk te doen of keuzes te verantwoorden, zullen die hopelijk wel krijgen.
Het is toch in een lopend onderzoek niet echt raar dat ze in de media niet gaan zeggen wat ze allemaal onderzoek en wat ze wel en niet weten?
Ik mag hopen dat er toch ergens een documentje moet ondertekend worden waarin staat dat raketlanceerders niet mee naar huis mogen genomen worden.
Conings, die schietinstructeur is in het leger, had onder het excuus dat hij vandaag een schietoefening organiseerde bij het leger, een heel arsenaal aan wapens meegenomen uit de kazerne.hallo,
4 raketlanceerders , p90, handwapens en munitie ontvreemd uit het leger?
Daar lachen ze echt niet mee hoor. Niet in het gerecht en zeker niet in het leger.

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. "Onweerstaanbare dwang" (Artikel 71) kan ook als argument voor ontoerekeningsvatbaarheid gebruikt worden, ook al is er voorbedachte rade, en is de persoon zeer intelligent. Idem voor de verzachtende omstandigheid "uitlokking", door het constante gestook van MVR op Twitter.Deze man is geen psychopaat en heeft zijn act minitieus voorbereid zo te zien kan dus onmogelijk ontoerekeningsvatbaar verklaard worden.
Mijn post was voornamelijk sarcastisch bedoeldConings, die schietinstructeur is in het leger, had onder het excuus dat hij vandaag een schietoefening organiseerde bij het leger, een heel arsenaal aan wapens meegenomen uit de kazerne.
Hij kan moeilijk schietoefeningen houden op de kazerne zelf hé dus lijkt mij dat die wel vaker gebeurde
Hij heeft dan een verzoek ingediend precies en dat is goedgekeurd dus hij kon er mee buiten wandelen want het dan toch geen diefstal maakt ofwel ?
Daar had ge toch een muis willen zijn toen ze dat merkte hé
-Seg de Jurgen heeft hier just een deel wapens meegepakt, volgens hem hebt gij gezegd dat het in orde was voor die oefening
*Ja oké, en wie is met hem mee ?
-Geen idee, swa en jos zitten in de kantine, maar hij zei iets van Marc van Ranst
*Zegt me vaag iets, welke divisie zit die ?

Maar opnieuw, na de speurhond die je door het bos zou sturen, denk je echt dat er met al die troepen nog niet aan die dingen gedacht is? En wat kan die cel nu doen wat het leger van 3 verschillende landen, politie en alle andere hulpdiensten die we hebben niet kunnen?Wordt het eigenlijk geen tijd om de cel vermiste personen of iets dergelijks in te schakelen?
Foto op de flessen melk plaatsenMaar opnieuw, na de speurhond die je door het bos zou sturen, denk je echt dat er met al die troepen nog niet aan die dingen gedacht is? En wat kan die cel nu doen wat het leger van 3 verschillende landen, politie en alle andere hulpdiensten die we hebben niet kunnen?

Maar opnieuw, na de speurhond die je door het bos zou sturen, denk je echt dat er met al die troepen nog niet aan die dingen gedacht is? En wat kan die cel nu doen wat het leger van 3 verschillende landen, politie en alle andere hulpdiensten die we hebben niet kunnen?