Mr.Fingers
Well-known member
Belgische A-team generiek...maybe you can hire The A-Team.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belgische A-team generiek...maybe you can hire The A-Team.
Theo Francken zit ook constant te flamen op Twitter, als hij reële doodsbedreigingen zou krijgen denk ik niet dat we hier nog veel 'victim blamers' zouden vinden op het forum. Maar ja, veel mensen zijn hier precies de mening aangedaan dat MVR het zelf heeft gezocht want het is ne Rooie... .Hoezo gaat dat over iets anders? Hij misbruikt twitter op verschillende manieren voor aandacht en dat is een extra voorbeeld. Het is echt niet voor niets dat we het ene na het andere relletje van hem zien gelanceerd worden in de media of hij nu gelijk heeft of niet. Elke reactie die hij tweet zet hij op een spandoek en gaat ermee op de brug van de autostrade staan wapperen.
Als je meeloopt in het defilé weet je dat je gefilmd wordt, dus dan moet je de gevolgen daarvan maar dragen. En daarbij, het is toch gewoon grappig zonder meer? Ik zie het probleem niet echt.Bof. Het zal uw zoon maar eens zijn die in dat beeldfragment meeloopt en nu zonder er zelf schuld aan te hebben belachelijk wordt gemaakt (onder andere hier dus). Lachen met het Belgische leger als instituut vind ik prima. Maar inzoomen op individuen, en dan zeker als het gaat over potentiële minderjarigen, vind ik goedkoop en misplaatst.

Als je meeloopt in het defilé weet je dat je gefilmd wordt, dus dan moet je de gevolgen daarvan maar dragen. En daarbij, het is toch gewoon grappig zonder meer? Ik zie het probleem niet echt.![]()
Als dat schoolfeest live op de openbare omroep komt en ge weet dat op voorhand, pech gehad hé, niet? Lach er eens mee en move on. Met het amateurisme dat nu in deze zaak naar boven komt heeft dat eigenlijk echt niets te maken hoor.Moet u eens inbeelden dat het dansnummer van uw zoon of dochter op het schoolfeest helemaal de soep inloopt en dat dat door iemand uit het publiek op een herkenbare manier online wordt gepost om er de draak mee te steken.
Je kan nu toch echt een nationaal defilé niet gaan vergelijken met het schoolfeest van de dochter of zoon hoor. Appelen en peren.Wat een eigenaardige houding hier van sommigen.
Moet u eens inbeelden dat het dansnummer van uw zoon of dochter op het schoolfeest helemaal de soep inloopt en dat dat door iemand uit het publiek op een herkenbare manier online wordt gepost om er de draak mee te steken.
Lachen met het instituut is prima. Lachen met individuen, nogmaals, potentieel minderjarigen, is flauwe troep.
"Gisteren ontkende het federaal parket nog dat er een explosief in de wagen werd gevonden. Het zou om een handgranaat gegaan zijn die met een draad verboden was met de klink. Bij het openen van het portier moest de granaat ontploffen. Maar dat is gelukkig niet gebeurd. De jager die de wagen vond, verwittigde de politie en bleef van de auto af."
Dixit
![]()
LIVE. Waar is Jürgen Conings? Klopjacht op gewapende militair gaat door
Waar is Jürgen Conings? Die vraag houdt onze veiligheidsdiensten al sinds dinsdag bezig. De militair uit Dilsen-Stokkem is nog steeds spoorloos. Met man en...m.hbvl.be
Wat is 't nu eigenlijk?
Want eerst was 't van wel, dan weer ni en nu weer wel.
Het is natuurlijk ook wel belachelijk om ze dan te laten meemarcheren eh.Mja... Voor mijn part mag dit wel weg. Het gaat hier over (potentieel minderjarige) kadetten die duidelijk niet afdoende opleiding hebben gekregen om in dergelijke defilé mee te marcheren. Ik wil gerust eens lachen met het professionele Belgische leger; maar die gasten van de kadetten zijn eigenlijk ongehoord te kakken gezet op het internet.
Goh ja, Salah Abdeslam heeft zich hoeveel maanden kunnen verschuilen in Molenbeek - waarschijnlijk ook met hulp - en die had al vele doden op zijn geweten. Zonder de NSA had de Belgische politie die ook nooit gevonden waarschijnlijk. Hoeveel man hebben ze daar uiteindelijk voor opgetrommeld? Niet eens de helft lijkt me.
Nu goed, dat is geen verdediging voor het in deze zaak zomaar te laten passeren, gevaarlijke wapens stelen van het leger en doodsbedreigingen zijn ook niet oké, maar qua proporties kan je daar vraagtekens bij plaatsen en qua schande is dit inderdaad weer zeen zoveelste afgang van het Belgische veiligheidsapparaat. Normaal gezien moet je daarvoor bij Justitie zijn...
Allez we zitten terug aan het begin van de cirkel. Misschien al de rest ook eens lezen in plaats van alles uit de context te halen.Theo Francken zit ook constant te flamen op Twitter, als hij reële doodsbedreigingen zou krijgen denk ik niet dat we hier nog veel 'victim blamers' zouden vinden op het forum. Maar ja, veel mensen zijn hier precies de mening aangedaan dat MVR het zelf heeft gezocht want het is ne Rooie... .
Welcome to the internet...Moet u eens inbeelden dat het dansnummer van uw zoon of dochter op het schoolfeest helemaal de soep inloopt en dat dat door iemand uit het publiek op een herkenbare manier online wordt gepost om er de draak mee te steken.
Lachen met het instituut is prima. Lachen met individuen, nogmaals, potentieel minderjarigen, is flauwe troep.
Verboden wapenbezit, boobytrappen van een auto, doodsbedreigingen, als ze een beetje moeite doen lappen ze hem terrorisme aan zijn laars... hmmmm moeilijk moeilijk.Hij is héél erg gevaarlijk. Maar wat kunnen ze hem doen als ze hem vinden?
Wat heeft ie gedaan, om hem jaren achter slot en grendel te laten plaatsen? Niks toch?

Ik vraag je om met bewijzen te komen voor je oorspronkelijke stelling, en in de plaats kom je af met andere stellingen die je ook niet bewijst. Doe eens wat moeite man.Hoezo gaat dat over iets anders? Hij misbruikt twitter op verschillende manieren voor aandacht en dat is een extra voorbeeld. Het is echt niet voor niets dat we het ene na het andere relletje van hem zien gelanceerd worden in de media of hij nu gelijk heeft of niet. Elke reactie die hij tweet zet hij op een spandoek en gaat ermee op de brug van de autostrade staan wapperen.
Ik vind het wel een enorm verschil tussen:Tgoh, het is ook totaal niet proportioneel. Ok, hij is een rechtsextremist die wat wapens meeritst uit de kazerne en 'ineens' niet meer thuiskomt bij moeder de vrouw 's avonds, maar in hoeverre wordt het gevaar niet opgeklopt dat het de ontplooiing van het halve Belgische leger rechtvaardigt?
Precies alsof dat de enige wapens zijn die nu vrij in omloop zijn. Moest je in Molenbeek of bij de drugsmensen gaan kijken wat daar allemaal ligt, daar zullen deze paar handgranaten en geweertjes erg klein bier bij zijn.
Het moest goed zijn als ze consequent zijn en het moslimfundamentalisme en de drugsbaronnen/-jongens op dezelfde manier opjagen.
Ik denk dat dat optreden met twee maten en twee gewichten ervoor zorgt dat zoveel mensen zich nu als 'Team Jürgen' of dergelijke omschrijven.
Mensen delen graag geprivilegieerde informatie als ze daarmee kunnen uitpakken. Al is het maar tegen een journalist.![]()
Conings wilde veiligheidsagent worden maar werd afgekeurd op persoonlijkheidstest
Jürgen Conings wilde vorig jaar in maart veiligheidsagent bij de federale politie worden, maar hij is afgekeurd op zijn persoonlijkheidstest. Dat heeft VTM Nieuws uit goede bron vernomen.www.hln.be
Hier val ik wel even van mijn stoel.
Hoe kan een zender als VTM aan de vertrouwelijke testresultaten van een psychologisch onderzoek (persoonlijkheidstest) in het kader van een solliciatie bij de Federale Overheid geraken? Dat is toch een gigantische inbreuk tegen de GDPR?