Ach, we zitten in een topic over jugen conings en gij begon over de volksgezondheid.Waar beweer ik da Conings iets met volksgezondheid heeft te maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, we zitten in een topic over jugen conings en gij begon over de volksgezondheid.Waar beweer ik da Conings iets met volksgezondheid heeft te maken.
Via Marc Van Ranst is die link wel snel gelegdAch, we zitten in een topic over jugen conings en gij begon over de volksgezondheid.
denk je dat nu echt ?Is toch alom geweten dat mvr pdva'er is (en volgende keer een plaatsje op de lijst krijgt.)
Ik denk dat die meer in de pap te brokken heeft dan wat we weten.De impact van Van Ranst op het politieke beleid is behoorlijk groot.
Moest de pers niet posten wat een MVR nu weer op twitter zegt zou daar al heel wat minder aandacht naartoe gaan .Alle, de meesten geven geen ruk om wat MVR zegt maar toch staat het land op zijn kop als hij iets tweet. Beetje tegenstrijdig niet. Ik denk dat je geen ruk om geven verwart met het niet eens zijn.
Dat had ik ettelijke pagina's geleden al geopperd, maar helaas.Misschien moet iedereen in een andere thread gaan zijn gal spuwen over een van de potentiële slachtoffers van de onstabiele, gevaarlijke militair waar het hier over gaat?

Allez eerst was je verhalen aan het verkopen hoe Van Grieken bedreigd werd door mensen met oorlogswapens, nu over de werking van de politiek.Ik denk dat die meer in de pap te brokken heeft dan wat we weten.
politiek is niet ongevoelig voor populaire figuren (toen Marc dat nog was)
Ge hebt gelijk; niemand kan de werking van onze politiek weten, simpel, omdat het niet werktAllez eerst was je verhalen aan het verkopen hoe Van Grieken bedreigd werd door mensen met oorlogswapens, nu over de werking van de politiek.
Wie opent het grote MVR flame topic?Misschien moet iedereen in een andere thread gaan zijn gal spuwen over een van de potentiële slachtoffers van de onstabiele, gevaarlijke militair waar het hier over gaat?
Heeft MVR zichzelf niet tot hoofdrolspeler in heel deze saga gebombardeerd?Wie opent het grote MVR flame topic?
Ik denk dat jurgen dat gedaan heeft. Ik kan mij niet voorstellen dat MVR een plan opgezet heeft om doodsbedreigingen te laten uiten aan zijn adres om hier de hoofdrol te kunnen spelen. En by the way, die conspiracy theorie is hier al gepost geweest voor de grap dus kom eens wat origineler uit de hoek.Heeft MVR zichzelf niet tot hoofdrolspeler in heel deze saga gebombardeerd?
Nu ge het zegt... waarom publiceren ze eigenlijk niet integraal die hele afscheidsbrief want ik zou toch wel eens willen weten wát daar precies in staat. Zijn vriendin trouwens ook. Ze zullen hem wel niet voor niets in een safe house zetten maar toch, voor de volledigheid zou het zeker geen kwaad kunnen.Heeft MVR zichzelf niet tot hoofdrolspeler in heel deze saga gebombardeerd?
privébewaking mssIk vraag mij wel af.
Als die Jurgen nu nog 3 maand of 5 jaar spoorloos blijft gaat MVR dan de hele tijd ondergedoken leven?
Amai, 5 jaar zonder Van Ranst op TV ...Ik vraag mij wel af.
Als die Jurgen nu nog 3 maand of 5 jaar spoorloos blijft gaat MVR dan de hele tijd ondergedoken leven?

Ik zeg dat MVR de aandacht op een narcistische manier naar zich toe getrokken heeft. Dat MVR achter de hele opzet zit heb ik nooit beweerd, aan die dwaze complottheorieën doe ik niet mee en dat weet je zelf ook wel.Ik denk dat jurgen dat gedaan heeft. Ik kan mij niet voorstellen dat MVR een plan opgezet heeft om doodsbedreigingen te laten uiten aan zijn adres om hier de hoofdrol te kunnen spelen. En by the way, die conspiracy theorie is hier al gepost geweest voor de grap dus kom eens wat origineler uit de hoek.
50 euro?denk je dat nu echt ?
Als die 20 kg afvalt en een snor laat staan, herkent Jurgen ‘m niet meerIk vraag mij wel af.