Virusgekte: van online haat tot terrorisme

Momenteel aan't zoeken in de Ardennen. Ze weten echt niet waar hij zit :)

achterhaalde info

Laatst bewerkt:
Aan de toog van menig café kon je die mensen vinden. En nog altijd. Al komt toogpraat soms zinniger over dan wat politici op tv zeggen. Ik heb al heel boeiende discussies gehad op café. Maar je moet er wat geluk mee hebben, je komt ook soms verstarde keikoppen tegen die niet meer van hun pilaar te verjagen zijn. Dan bots je tegen een muur van rancune en wrok en is dialoog onzinnig.

Sociale media is een heel grote democratisering geweest en die klok kan je niet meer terugdraaien. Het heeft zijn zegeningen, maar het is ook een groot vergif omdat iedereen zijn kak (excusez le mot) zomaar kan rondstrooien op internet. De opmars van sociale media is ook héél snel gegaan en de regelgeving daarrond kan niet meer volgen, tenzij je in China woont.
Ik bedoelde vooral dat de sociale media mensen toe laten onbeschoft te zijn zonder enige vorm van gevolgen. En ik maak daarbij duidelijk onderscheid tussen je mening uiten en onbeschoft zijn...

hopla, we gaan de politieke tour op nu

Alsof het iets uitmaakt... Er zijn ongetwijfeld nog meer zotten die lid zijn van een politieke partij, en niet alleen het VB.

hopla, we gaan de politieke tour op nu

Alsof het iets uitmaakt... Er zijn ongetwijfeld nog meer zotten die lid zijn van een politieke partij, en niet alleen het VB.
Ik snap zelf niet waarom het vb hier iets zou kunnen aan doen. Als morgen blijkt dat hij een abonnement had bij de flair lijkt mij dat even relevant.

Ik snap zelf niet waarom het vb hier iets zou kunnen aan doen. Als morgen blijkt dat hij een abonnement had bij de flair lijkt mij dat even relevant.
De relevantie is nochtans niet verder te zoeken dan de opzet om VB in diskrediet te brengen. Men probeert VB weg te zetten als partij die de voedingsbodem is voor extreemrechtse ideeën.
Eens om de zoveel tijd probeert dit wel eens, niks nieuws. Het is niet alsof men VB kan culpabiliseren hiermee, het is weer extra reclame.
Want de gematigde en genuanceerde VB-stemmer gaat alleen maar meer het gevoel krijgen dat hij gemarginaliseerd wordt.

En dat is het kwalijke. Waarom moet een medium dat in feite neutraal moet zijn dit berichten op deze manier? Ik ga niet naar VRT NWS voor gekleurd nieuws, niemand denk ik, en toch voelen ze de noodzaak om wel gekleurd nieuwe te brengen. Onbegrijpelijk in feite.

het is zelfs in het journaal geweest :p JC was lid van de radicaal rechtse partij vlaams belang , maar heeft dan zijn lidmaatschap niet verlengd ; mss was VB nog te mainstream voor hem :p

Een abonnement op de Flair lijkt me zelfs relevanter, want dat is toch belangrijk bij een eventuele psychologische evaluatie :unsure:

Het nieuws klopt, het is gewoon niet relevant
Bwoah, als TVG bij hoog en laag komt beweren in de afspraak dat die man niks te maken heeft met het VB dan lijkt mij dat relevant. Ik hecht er geen waarde aan, want iedereen kan een partijkaart bekomen maar het is wel relevant omwille van TVG zijn uitspraken.

Terug
Bovenaan