Ik schiet helemaal niet uit mijn kram, en ik maak het helemaal niet persoonlijk.
Jij schreef een post die ik vond dat het boeltje minimaliseerde, en waarbij je alles op een hoopje gooide. En ik heb aangegeven waarom ik dat vind.
Het kan dat jij het hebt over "artikels", maar je uitte wel degelijk twijfels over of JC wel die beschuldigingen had geuit tegen een moskee, terwijl daar bronnen en getuigen van zijn. Je vroeg om factchecking, maar dat is precies wat bronnen en getuigen zijn.
De bedreigingen aan het adres van MVR zijn eveneens feiten. Bevestigt door het parket, door de sancties die hij heeft gekregen, doordat hij op de OCAD-lijst staat, door alle kranten met al hun bronnen, en door het parket van Limburg. Die trok niet jij in twijfel, maar dat was Straddle. Dat is waarschijnlijk wat door mekaar gaan lopen, maar je kunt die niet op een hoopje gooien.
Maar ik zie dat de discussie plots veranderd naar "deze krantenkop is te kort door de bocht, en één woordje erbij maakt het beter". Tja, oké. Daar is niet veel op te zeggen, behalve dat het een beetje spijkers op laag water zoeken is, en er meer is dan koppen alleen. Maar dat is niet waar ik in het begin op reageerde.