Viva La Feta (S3)

Ik vond het ook fijn dat het terug is, aangename feel-good tv.

Zalig dat Rob na 2 minuten al in dat zwembad springt waar Otto-Jan 1,5 seizoen voor nodig had.

Average Rob was ook een interessante gast vond ik. Ken 'm wel van naam maar nooit echt naar gekeken.
Alleen vond ik de chemistry tussen Lefteris en Rob was vreemd, die keek 'm niet echt aan en was ook niet zo hartelijk als anders. Terwijl Rob wel zn best deed om vriendelijk te zijn en vragen stelde.

Average Rob was ook een interessante gast vond ik. Ken 'm wel van naam maar nooit echt naar gekeken.
Alleen vond ik de chemistry tussen Lefteris en Rob was vreemd, die keek 'm niet echt aan en was ook niet zo hartelijk als anders. Terwijl Rob wel zn best deed om vriendelijk te zijn en vragen stelde.
Lefteris?
Bedoelt ge Kazaltszis?

Ik heb wel de indruk dat Lefteris liever vrouwelijk schoon ziet dan behaarde mannen, en geef hem eens ongelijk.

Verder wel leuk dat Rob herkend werd door een Malteser (of is het Maltees).

Zalig programma. De chemie tussen de nonchalante Otto-Jan en de net niet neurotische Jani is goud. Dat is precies een koppel dat 20 jaar getrouwd is.

Daar bij dat koppel dat die koffiebar had 😂 Sturen ze die vrouw om koffiebonen en dan vragen aan die vent of em in gevaar is. En dat ie met een ogen moest knipperen. Lachen !

De aflevering met Jens was tot nu, toch wel de slechtse van dit seizoen.
Jens was hier idd geen goeie gast voor, terwijl ik die (vroeger) wel graag in andere programma's zag.

Aflevering met Regula wel interessant, heeft me een totaal ander beeld gegeven van haar.

Jens was hier idd geen goeie gast voor, terwijl ik die (vroeger) wel graag in andere programma's zag.

Aflevering met Regula wel interessant, heeft me een totaal ander beeld gegeven van haar.
Ja regula heeft mij aangenaam verrast. (Het blijft alleen jammer van haar stem die bij mij door merg en been gaat)

Benieuwd naar volgende week, laatste afl (?) met Monnik Giel.

Alles staat of valt met de gast natuurlijk dergelijke programma's.

Benieuwd naar volgende week, laatste afl (?) met Monnik Giel.

Alles staat of valt met de gast natuurlijk dergelijke programma's.
Dit wel ja. De gast doet veel.

Volgens tv-gids Humo staan er in totaal 8 afleveringen op het programma en deze week was de vijfde met Jens.

Ik kende Jens niet echt want kijk bijna nooit naar VTM.

Na zijn doortocht in Viva la Feta heb ik er niet echt veel sympathie voor. Kwam echt ongeinteresseerd over.

Ik kijk wel uit naar monnik Giel volgende week, benieuwd wat dat gaat geven. Jani gaat hem toch zeker meenemen naar een van die idylische kerkjes op het eiland hoop ik :hug:

Terug
Bovenaan