Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lefteris?Average Rob was ook een interessante gast vond ik. Ken 'm wel van naam maar nooit echt naar gekeken.
Alleen vond ik de chemistry tussen Lefteris en Rob was vreemd, die keek 'm niet echt aan en was ook niet zo hartelijk als anders. Terwijl Rob wel zn best deed om vriendelijk te zijn en vragen stelde.
Lefteris?
Bedoelt ge Kazaltszis?
Jens was hier idd geen goeie gast voor, terwijl ik die (vroeger) wel graag in andere programma's zag.De aflevering met Jens was tot nu, toch wel de slechtse van dit seizoen.
Ja regula heeft mij aangenaam verrast. (Het blijft alleen jammer van haar stem die bij mij door merg en been gaat)Jens was hier idd geen goeie gast voor, terwijl ik die (vroeger) wel graag in andere programma's zag.
Aflevering met Regula wel interessant, heeft me een totaal ander beeld gegeven van haar.
Dit wel ja. De gast doet veel.Benieuwd naar volgende week, laatste afl (?) met Monnik Giel.
Alles staat of valt met de gast natuurlijk dergelijke programma's.
Het moment dat Jani 'wisselgeld' uit die collecte haalt was wel goud.De aflevering met Jens was tot nu, toch wel de slechtse van dit seizoen.

Ellentje van De Verhulstjes moet ook nog de revue passeren.Benieuwd naar volgende week, laatste afl (?) met Monnik Giel.
Alles staat of valt met de gast natuurlijk dergelijke programma's.
Fan van wat? Zijn aanstellerij?Ik vond Jens top ! Ik ben dan ook fan van de man![]()