Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

Tjah, op die stroken zouden de motards sowieso veel verder en beperkter moeten zijn vind ik.
Oh maar dat klopt, maar het is al heel de tijd schandalig. Brugge-De Panne gisteren bij de vrouwen voor die koploopster... woensdag bij de mannen vlak voor Van Lerberghe en Ballerini, Rickaert maakte zicht daar terecht boos over...

Goh… Cap Blanc Nez was toch redelijk indrukwekkend bij Wout vorig jaar
Absoluut maar dat was aangetrokken en daar zaten de punchers 50m verderop... hij kletst daar wel iedereen incl. Yates en Vingegaard uit het wiel (en Mathieu was daar rotslecht) maar als Pogacar op het wiel zit of Mathieu met deze benen rijdt hij die er ook niet af denk ik.

Tenzij VA beter tot zijn recht komt in warmer weer, wat wel eens zou kunnen met de zomer edities van MSR, Strade en zijn Tours in het achterhoofd.

Klopt, toen was hij wel super. Hij moet ook super zijn om deze twee te kunnen volgen. Dat is hij nu misschien nog net niet...

Daarom echt doodzonde van die Covid vorig jaar, want toen had ik graag het duel wel eens gezien tegen Pogi en Mathieu

Karl geeft niet af dat Pogacar 2x LBL gewonnen heeft hoor :laugh:
2x op het podium dacht ik? Maar toch maar 1x gewonnen? (Zonder even te googlen).
Klopt het? :unsure: Ik ben wel een wielerfanaat maar zo hard volg ik het niet dat ik dit uit het hoofd weet.

Zeker, maar ikk vind dat nu wel niet echt te vergelijken, maar dat zou ook maar een zijdiscussie starten.
WVA is zeker wel explosief op die hellingen, maar MVDP en Pogiboy zijn zowat de meest explosieve renners van het peloton. Dus ik denk niet dat ik iemand beledig :p

Is het podium van de ronde nu al bekend? :tongue:

Was inderdaad normaal al bekend. Maar nu wordt dit nog extra in de verf gezet.

Ketting smeren mid koers #marginalgains :unsure:

Ik denk dat ze VA sebiet overboord kieperen op den Tiegem.
Ze hebben zichzelf al een paar keren getest, volgens mij gaan ze gewoon alle drie samenblijven tot de laatst kilometers.
En dan .. sprintje? Of iemand die op het juiste moment er vandoor gaat ??

Ze hebben zichzelf al een paar keren getest, volgens mij gaan ze gewoon alle drie samenblijven tot de laatst kilometers.
En dan .. sprintje? Of iemand die op het juiste moment er vandoor gaat ??
Hopen dat VA MVDP het gat laat dichtrijden dan :)

Terug
Bovenaan