Tah_b00nz0r
Well-known member
Oef, content da Wout nog is wint
wel dikke koers vandaag! Kijk al uit naar volgende week zondag 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze telt wrs dubbelDerde overwinning in E3, wie levert die info jezus

Ganna toch ook weer knap top 10, zou die zich stilaan beginnen heroriënteren?
Maar gasten, Karl is dan ook geen journalist hé. Zit daar enkel om zijn vive le velo muug aan de man te brengen. Hij hoort niet op de hoogte te zijn van eerdere uitslagen in kermiskoersen als e3 en LBL. Zolang als hij het uurloon van 8-jarige kindjes in Bangladesh maar weet (en laag genoeg vindt).nu zei hij wel 3de keer![]()
Deftige spurt gereden van Wout.
Nogmaals dank aan de *vul woorden in naar keuze* motard, wat mij betreft koers radicaal verandert door te beslissen niet recht te blijven.
Nope Roglic was vandaag nipt de betere en won zonet de rit net voor Evenepoel, deze klim lag hem iets beter (of hij had betere benen vandaag). Maar de Giro zal net zoals de Vuelta vorig jaar tussen die twee gaan. Maar dat was al wel duidelijk.Evenepoel zal sebiet de pijn wel verzachten![]()

Ik kan echt niet anders momenteelDat weet ge niet, dat is puur giswerk, dus jaag u er toch ook niet zo in op...
.
. Dat die mens dat niet express doet dat zal wel zo zijn maar wat mij betreft is het wel op zijn minst stevige incompetentie of het moest écht de schuld zijn van toeschouwer(s).Ik snap de lachende reactie op mijn uitspraak dan ook niet echt (niet van u).

Ik kan echt niet anders momenteel.
Merci om te spoilen! Weer een half uur uitgespaard.Nope Roglic was vandaag nipt de betere en won zonet de rit net voor Evenepoel, deze klim lag hem beter. Maar de Giro zal net zoals de Vuelta vorig jaar tussen die twee gaan. Maar dat was al wel duidelijk.
Ik vond het vorig jaar wel spijtig dat door die val de Vuelta beslist werd. Hopelijk terug een spannende strijd tussen die twee![]()
Ah bon ja t kan dat het zo als humor wordt bekekenGohja, ge zegt natuurlijk wel letterlijk dat de motard *beslist* om niet recht te blijven![]()
.Eens met de eerste twee uitspraken, oneens met de derde.We zullen nooit weten hoe de koers dan gelopen had.
Maar 1 ding staat vast, de reden waarom Wout kon terugkeren op dat punt was puur door die motard.
Maar ook dat is part of the game eh.
vdP moest daar vorig jaar ook een paar lengten geven in de RvV. Het is moeilijk te zeggen wat er gebeurt maar het ging over een fiets of 2-3, dat worden er misschien 7-8 zonder die moto. 50meter daar is dodelijk maar 50m zou het zelfs zonder moto belang niet geweest zijn denk ik...We zullen nooit weten hoe de koers dan gelopen had.
Maar 1 ding staat vast, de reden waarom Wout kon terugkeren op dat punt was puur door die motard.
Maar ook dat is part of the game eh.
Hiervoor bestaat deNope Roglic was vandaag nipt de betere en won zonet de rit net voor Evenepoel, deze klim lag hem beter. Maar de Giro zal net zoals de Vuelta vorig jaar tussen die twee gaan. Maar dat was al wel duidelijk.

toch opletten… vdp heeft hier veel krachten verspeeld door zo vroeg te gaan, Pog heeft gemerkt dat hij ze er ook niet afkrijgt met sloopwerk. Dus ik vermoed dat die wat langer gaan wachten en een nog groter explosie gaan doen in 1 inspanning. Met als gevolg dat ik akkoord ga dat WVA niet zal kunnen volgen. Risico is wel dat er al een Jumbo gaan vliegen is tegen danRVV zal moeilijk worden voor VA om op de laatste bergjes mee te zijn met VDP en Pogacar, ik geef hem meer kans om PR te winnen.