Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

2805273-57870470-2560-1440.jpg

De OGs waren toch deze mannen

694

Vind ik toch maar beetje onnozel van Wout. GW zomaar weggeven terwijl je duidelijk de beste man was... 't Is geen ritje in Parijs-Nice hè.

Als Wout er nu volgende week opgelegd wordt door Pogi en Matje zal hij toch vloeken dat hij deze dubbel niet heeft gepakt.

Sterk. Hopelijk pakt VA eindelijk de Ronde zondag.

Maar als hij niets pakt, zal hij toch eens terugdenken aan dit moment...

Echt vreemde move, mocht Laport nu beste man in koers geweest zijn tot daar aan toe maar dat was hij duidelijk niet. Ofwel wint de beste, ofwel sprint je er voor maar dit meh echt meh.

Gelukkig maakt Sep er nog iets van!

het is ook nooit goed he… altijd schreeuwen dat enkel de monumenten tellen, nu moord en brand schreeuwen als hij een b-koers weggeeft aan een goeie ploegmaat

Voor Van Aert telt in zijn hoofd enkel Roubaix winnen dit jaar

Dit was Wout zijn manier om duidelijk te maken dat GW gewoon een koers is die op de woensdag thuis hoort. Midweek geef je al eens weg.

Het is Vanmarcke gegund.
Was zowat een meme geworden, maar bewijst hier toch dat als hij eindelijk eens ziektevrij is en niet op zijn bakkes gaat hij gewoon echt een heel goede renner is.

Frederik Frison ook prachtig. Heel zijn carrière nauwelijks resultaten gereden en dan in één week tijd 2x 4e. Lotto ook wel verdiend, goede koers als team, zuur van de pech voor De Lie.

Jumbo, proficiat, maar dit is niets voor mij. Tonen dat je de sterkste bent, dan toch je ploegmaat de wins geven. Het geeft me maar een vies gevoel. Voelt allemaal ook een beetje aan als lachen met de anderen. Mijn pa kijkt sinds lang nog eens een koers en het eerste wat hij zegt "amai koers is saai geworden". Zonder Van der Poel en Pogacar is er niets te doen aan Jumbo.

Terug
Bovenaan