Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch geniaal hoe snel mensen zijn.Filip Maciejuk uit koers gezet.
Logisch lijkt me
In de Ronde van Vlaanderen 2023 veroorzaakte hij een massale valpartij door een onoordeelkundig en achterlijk inhaalmanoeuvre, waarna hij door de jury uit de wedstrijd werd verwijderd.
Moet daar gewoon nie zittenHet ziet er idioot uit, maar is natuurlijk niet expres. Het blijft wel idioot. Stuyven heeft zo al elke voorjaarskoers na San Remo pech gehad.![]()
Het is een bewust manoeuvre, maar niet om een valpartij te veroorzaken natuurlijk. Dat bedoelt 'm.Moet daar gewoon nie zitten
En kan ook remmen of het fietspad op sturen ipv het peloton in te kwakken dus ja toch wel express hè, bewust richting die kant
Hij wil de baan terug opdraaien, maar door dat verzopen stuk gras schiet hij te bruusk de weg op. Lijkt me gewoon ongelukkig.Moet daar gewoon nie zitten
En kan ook remmen of het fietspad op sturen ipv het peloton in te kwakken dus ja toch wel express hè, bewust richting die kant
Zat op de Kwaremont al terug op de 2de rij. Zal wel ok geweest zijn.WVA zijn knie toch open
SKA zou wel ziek zijn geweest deze week, dus die had misschien sowieso geen finale gereden. Nu ja, ideaal is dit inderdaad zeker niet.VDP toch echt niet geconcentreerd aan het koersen. Daardoor al wat helpers kwijt, waaronder SKA die van levensbelang kon zijn voor hem in de finale.
Ik denk dat er al veel tussen zitten die eigenlijk al gelost zijn maar het gewoon nog niet weten zoals José dat zo mooi zegt.Wordt een vreemde koers