Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij schiet de weg op voorbij het stuk gras. Daar had hij nooit richting het peloton mogen sturen.Hij wil de baan terug opdraaien, maar door dat verzopen stuk gras schiet hij te bruusk de weg op. Lijkt me gewoon ongelukkig.
Hij "stuurt" niet richting het peloton... zijn voorwiel blijft haperen omdat dat grasperkje verzopen is en daardoor wordt hij in het peloton gekatapulteerd. Groot verschil.Hij schiet de weg op voorbij het stuk gras. Daar had hij nooit richting het peloton mogen sturen.
Idioot manoeuvre.
Ge moet om te beginnen al nie zo proberen opschuiven.
VDP is gewoon zoals van Petegem altijd achteraan zitten, die was daar ook voor gekend. Maar op de juiste moment zijn ze daar wel..
Het is nog 89km ehAls je halve ploeg moet opofferen om 2x toe een gat dicht te rijden dan zit je niet op het juiste moment vooraan.

Jumbo die per sé een monument willen winnen om van een geslaagd voorjaar te kunnen spreken zitten daar nu met Van Hooydonck als enige mee met een hoop schaduwfavorieten. Succes!
Zijn er hier veel bij die dit jaar al meer hebben laten zien dan Nathan? Benoot of Laporte zou leuker zijn maar ik zou Nathan, zelfs in dit gezelschap toch niet zomaar "niet goed genoeg" achten.Hadden idd beter iemand anders mee, maar het is nog wel even natuurlijk.
Zijn er hier veel bij die dit jaar al meer hebben laten zien dan Nathan? Benoot of Laporte zou leuker zijn maar ik zou Nathan, zelfs in dit gezelschap toch niet zomaar "niet goed genoeg" achten.