Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

Hij wil de baan terug opdraaien, maar door dat verzopen stuk gras schiet hij te bruusk de weg op. Lijkt me gewoon ongelukkig.
Hij schiet de weg op voorbij het stuk gras. Daar had hij nooit richting het peloton mogen sturen.

Idioot manoeuvre.

Ge moet om te beginnen al nie zo proberen opschuiven.

Hij schiet de weg op voorbij het stuk gras. Daar had hij nooit richting het peloton mogen sturen.

Idioot manoeuvre.

Ge moet om te beginnen al nie zo proberen opschuiven.
Hij "stuurt" niet richting het peloton... zijn voorwiel blijft haperen omdat dat grasperkje verzopen is en daardoor wordt hij in het peloton gekatapulteerd. Groot verschil.

Tis een dom maneuvre maar niet kwaadwillig hé.

allé we zijn ook thuis kunnen zelf kijken ipv via Radio 1. VDP weer al niet te slim gekoerst heb ik al gehoord na MSR waren er nochtans een pak die hem veel koers intelligentie toedichten.

Alaphilipe hoorde ik ook gevallen maar zit nu toch redelijk vooraan in nog een klein peloton precies.

VDP is gewoon zoals van Petegem altijd achteraan zitten, die was daar ook voor gekend. Maar op de juiste moment zijn ze daar wel..

VDP is gewoon zoals van Petegem altijd achteraan zitten, die was daar ook voor gekend. Maar op de juiste moment zijn ze daar wel..

Als je halve ploeg moet opofferen om 2x toe een gat dicht te rijden dan zit je niet op het juiste moment vooraan.

Als je halve ploeg moet opofferen om 2x toe een gat dicht te rijden dan zit je niet op het juiste moment vooraan.
Het is nog 89km eh ;)
Als zijn naam voor de derde keer in ronde van vlaanderenstraat komt dan mag hij zijn hele ploeg nog opgeofferd hebben.

Jumbo die per sé een monument willen winnen om van een geslaagd voorjaar te kunnen spreken zitten daar nu met Van Hooydonck als enige mee met een hoop schaduwfavorieten. Succes!

Jumbo die per sé een monument willen winnen om van een geslaagd voorjaar te kunnen spreken zitten daar nu met Van Hooydonck als enige mee met een hoop schaduwfavorieten. Succes!

Hadden idd beter iemand anders mee, maar het is nog wel even natuurlijk.

Hadden idd beter iemand anders mee, maar het is nog wel even natuurlijk.
Zijn er hier veel bij die dit jaar al meer hebben laten zien dan Nathan? Benoot of Laporte zou leuker zijn maar ik zou Nathan, zelfs in dit gezelschap toch niet zomaar "niet goed genoeg" achten.

Zijn er hier veel bij die dit jaar al meer hebben laten zien dan Nathan? Benoot of Laporte zou leuker zijn maar ik zou Nathan, zelfs in dit gezelschap toch niet zomaar "niet goed genoeg" achten.

Probleem ook een beetje voor Laporte is dat die nu zo hoog wordt ingeschat dat als die meegaat Pogacar en VDP misschien ook gewoon meegaan natuurlijk, dus dat is moeilijk om die dan al van ver mee te laten schuiven. En stel die toch meegaat wie rijd er dan nog mee? Van Hooidonck kan zich gewoon achteraan zetten, Laporte zou dat toch niet kunnen.

Straks een ferm stuk asfalt naar de 2e Kwaremont wel ideaal voor die koplopers dat die wat ploegmaten hebben opgeraapt nu.

Maakt Polit er na MSR ook hier nu een misie van van op een nutteloos moment er even voor te gaan rijden?

Terug
Bovenaan