Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is gewoon het shirt van een paar jaar geleden met wat erop geplakt. Niet echt beter geworden.![]()
dit zal wel fan made zijn, heb er wel een video van unboxing van gezien
Dat is gewoon het shirt van een paar jaar geleden met wat erop geplakt. Niet echt beter geworden.
goatkitstore.com
Ik vind het "orginele" wel veel mooier. Dit is me veel te druk.![]()
Retro 21/22 Ajax Third Black One Love Special Edition kit - Fan versio - Goatkits Store
Buy Retro 21/22 Ajax Third Black One Love Special Edition kit - Fan version, Free WorldWide Shipping. Shop our wide range of soccer jerseys and football kits, including home, away, and third kits. Find the best quality and price, with a wide range of discounts available.goatkitstore.com
Ja sowieso maar denk dat die Goatkits ook geen originele verkoopt? Die bieden truitjes van dit seizoen aan, aan de helft van de prijs. Volgens Trustpilot zijn die wel legit..Ik vind het "orginele" wel veel mooier. Dit is me veel te druk.
Wel ok, maar met onze Adidas tier moet je wel iets veel coolers doen met je derde shirt. Tenzij dit eerder het tweede shirt is, dan vind ik het wel ok.![]()
Ajax 24-25 Third Kit Released
Update: Ajax Amsterdam officially released their 24-25 third kit, with a design inspired by the architectural style of The School of Amsterdam, which can be seen throughout the city.www.footyheadlines.com
Dit zou het derde shirt van Ajax worden volgend seizoen. Niet echt fan van op het eerste zicht.
Dit doet me veel te veel aan de oude shirts van Zulte-Waregem denken.![]()
dit zal wel fan made zijn, heb er wel een video van unboxing van gezien
Ik heb ook al gezien wat waarschijnlijk het tweede shirt wordt. Ook niet echt geweldig. Hopelijk niet weer een voorbode voor hoe het seizoen gaat verlopen.Wel ok, maar met onze Adidas tier moet je wel iets veel coolers doen met je derde shirt. Tenzij dit eerder het tweede shirt is, dan vind ik het wel ok.
Hopelijk weer doorlopende streep in het eerste shirt!
Het Van Gogh shirt. Ben er wel fan van. En hoe meer ik het zie ook wel van dat wit met de xxx. Eerste shirt weer streep die doorloopt.Ik heb ook al gezien wat waarschijnlijk het tweede shirt wordt. Ook niet echt geweldig. Hopelijk niet weer een voorbode voor hoe het seizoen gaat verlopen.
Niet echt mijn ding
Het is geïnspireerd door het testbeeld. Dit zou een link zijn met Philips en het opkomen van voetbal op tv indertijd.welke traditie is dat?
ik zou dan eerder voor grijs als hoofdkleur gaan.Het is geïnspireerd door het testbeeld. Dit zou een link zijn met Philips en het opkomen van voetbal op tv indertijd.
Ik vind het nog wel iets hebben eigenlijk.Het is geïnspireerd door het testbeeld. Dit zou een link zijn met Philips en het opkomen van voetbal op tv indertijd.
Wordt gekocht!
Geen fan van
Dat blijven vasthouden aan dat fluo als 3de shirt snap ik toch echt niet. Zo jaren 2000.