Voetbalshirts

Voor de liefhebbers van knappe shirts, iemand interesse in FC Versailles home shirt?

Gekocht in maatje L maar helaas te klein voor mij. Zijn maar zeer beperkt beschikbaar, heb nu een XL gekocht.
Ze vallen wat klein dus vooral aan te raden voor zij die typisch een M nemen in Nike/Adidas shirts, of voor zij bij wie een L normaal iets te los aanvoelt. Deze sluit wat nauwer aan.

Omdat ze meer niet beschikbaar zijn dan wel, heb ik het bijgehouden en dacht het nu te verkopen aan iemand die het shirt ook kan appreciëren.
Enkel aangedaan om te passen, is gloednieuw voor de rest. :-)

Ik heb nog een truitje liggen van Chelsea van Hazard van het seizoen 2014-2015.

Laten signeren door hem op een meet & greet, maar is dus wel zonder certificaat.

Zou dit nog iets waard zijn? Ben wat opkuis aan het houden :p

Kijk geen idee of dat een deftig bod is of niet :p
Goh, hangt er vanaf welk shirt het is. Retro shirts in goede conditie zijn zo al vaak 100€ waard (of meer indien exclusiever).
Die handtekening erop is voor velen nog iets meer waard, al geeft enkel een certificaat je garantie op een deftige prijs. Mét certificaat zou ziets vlot voor 300-500€ gaan, schat ik. Zonder certificaat? Moeilijk in te schatten.. Ik zou er max 150€ voor betalen, gewoon omdat ik zelf buiten 2 shirts geen enkel gesigneerd shirt heb mét certificaat (en ik heb er redelijk wat :unsure:)

Goh, hangt er vanaf welk shirt het is. Retro shirts in goede conditie zijn zo al vaak 100€ waard (of meer indien exclusiever).
Die handtekening erop is voor velen nog iets meer waard, al geeft enkel een certificaat je garantie op een deftige prijs. Mét certificaat zou ziets vlot voor 300-500€ gaan, schat ik. Zonder certificaat? Moeilijk in te schatten.. Ik zou er max 150€ voor betalen, gewoon omdat ik zelf buiten 2 shirts geen enkel gesigneerd shirt heb mét certificaat (en ik heb er redelijk wat :unsure:)
Nu ben je wel je eigen bod van 100€ naar beneden aan het halen :p

Ik zal vanavond eens deftig kijken naar het truitje. Ik zie op de foto's dat mijn ontmoeting in November 2014 was, dus inderdaad van dat seizoen.
Retro is dat dus niet, maar is dus wel in goede conditie :)

Nu ben je wel je eigen bod van 100€ naar beneden aan het halen :p

Ik zal vanavond eens deftig kijken naar het truitje. Ik zie op de foto's dat mijn ontmoeting in November 2014 was, dus inderdaad van dat seizoen.
Retro is dat dus niet, maar is dus wel in goede conditie :)
Stuur me gerust een foto!

Allen daarheen

Anderlecht gaat terug naar de jaren 80, shirts met een kraag enal. Spuuglelijk :laugh: daar zit toch niemand op te wachten. 3de zilvere tenue trekt ook echt op niks.

IMG_4494.jpeg

Laatst bewerkt:
Anderlecht gaat terug naar de jaren 80, shirts met een kraag enal. Spuuglelijk :laugh: daar zit toch niemand op te wachten. 3de zilvere tenue trekt ook echt op niks.

Bekijk bijlage 42289
Ik vind het paarse nog wel mooi eerlijk gezegd. Op dat rondje rond het logo na. Natuurlijk jammer dat het witte gewoon een exact kopie is, maar daarom niet lelijk. Dat grijze en "vierde" shirt wel wat minder.

Terug
Bovenaan