Holocene
Well-known member
Niet echt fan van de kraag (het stikwerk) + ik haat Stake.com, zal blij zijn als die volgend seizoen er eindelijk af is!Simpel, maar toch niet persé lelijk?
maar voor de rest al bij al wel oké idd, vrij basic

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt fan van de kraag (het stikwerk) + ik haat Stake.com, zal blij zijn als die volgend seizoen er eindelijk af is!Simpel, maar toch niet persé lelijk?

Lotte zeg! Wat een Club mens, zalig om hem te horen spreken en hopelijk mag hij nog eens dit shirt komen showen voor het publiek, altijd aandoenelijk hoe hij daarvan geniet.
Vind het ook niet slecht, en vooral wel wijs dat er een idee achter zit.
Zeer sympathieke mens ook. Heel fijn dat Club nog regelmatig de banden met hem aanhaalt.Lotte zeg! Wat een Club mens, zalig om hem te horen spreken en hopelijk mag hij nog eens dit shirt komen showen voor het publiek, altijd aandoenelijk hoe hij daarvan geniet.
Dat vond ik toen ontzettend lelijke shirts. Op dat vlak is de club er heel fel op vooruit gegaan met mooie patronen en integratie van de sponsors in het shirt. Wat een vreselijke tijden en shirts toen in die tijd.Het zwarte shirt is vrij uniek met als design het stratenplan van de stad. Maar wat is het nut van enig design met zo'n sponsor? Het zou leuk zijn moest Kortrijk een sponsorvrije versie verkopen.
Wat mij betreft mag de Pro League wat regels creëren omtrent sponsors en dergelijke zoals bij de UEFA of de Premier League. Dat kan gaan van aantal sponsors tot grootte. Neem nu dit Genkshirt van een paar jaar terug:
![]()
De Europese versie is toch veel mooier wegens de regel van UEFA betreft de grootte van de sponsor? Mogen ze wat mij betreft hier ook invoeren en dan zwijg ik nog over de witte sticker i.p.v. een transparant logo.
Bij Genk denk ik automatisch altijd aan dit shirt:Dat vond ik toen ontzettend lelijke shirts. Op dat vlak is de club er heel fel op vooruit gegaan met mooie patronen en integratie van de sponsors in het shirt. Wat een vreselijke tijden en shirts toen in die tijd.
Op zich niet de mooste shirts, maar wel echt iconische shirts.

Wat is eigenlijk het probleem? Toch amper verschil met de vorige shirts.
Die thuisshirts lijken uiteraard op elkaar, maar dit shirt is gewoon een gedrocht. Een te brede rode baan, te veel tierlantijntjes, de baan die niet doorloopt, logo in het midden. Neen, dit is echt het lelijkste thuisshirt sinds jaren.Wat is eigenlijk het probleem? Toch amper verschil met de vorige shirts.
De baan die niet doorloopt is gewoon not done.Wat is eigenlijk het probleem? Toch amper verschil met de vorige shirts.

Witte vind ik wel nog mooi.https://sporza.be/nl/2023/06/28/uni...tis-weg-aan-brusselse-kinderen~1687955688143/ geef mij maar union soixante, die van vorig jaar
wat een vreemde presentatie ook, Burgess daar met een korte joggingbroek daaronder...
En ne glimlach kon er ook ni vanaf. Staan daar precies dik tegen hun zin![]()