Voetbalshirts

8 sponsors op het shirt alleen al..
Snap dat sponsors belangrijk zijn. Maar verpesten echt veel shirts. Zeker als men geen enkele moeite doet om het subtiel te doen.

In de NBA hebben we nu ook sponsors, maar dat is heel subtiel gedaan, en hopelijk wordt het nooit meer dan dit. Snap dat dit in België niet realistisch is. Maar clubs zouden toch de voet soms wat stijver mogen houden bij waar , en in welke kleur, sponsors worden geplaatst op het shirt.

Bij Anderlecht ook, die degoutante gok sponsor op de plek waar de naam zou moeten staan. En vroeger die Parisbas groene vierkant.

Ik ben al blij dat die lelijke sticker van Ago weg is op ons shirt. En dat is nu eenmaal het lot van de “kleine” club dat ze veel sponsors nodig hebben

vind napoli away shirtje heerlijk dit jaar. maar 155 euro is schandalig voor 1 tshirt
Ik zou Vinted in het oog houden als het niet uitmaakt dat ze echt zijn. ;)

Die prijzen zijn idd waanzin aan het worden.

Heb mij trouwens een Anderlecht truitje gekocht 4 juli. Ik ontvang het hopelijk maandag, 4 augustus. 1 maand later. Wat een amateurisme.

Ik zou Vinted in het oog houden als het niet uitmaakt dat ze echt zijn. ;)

Die prijzen zijn idd waanzin aan het worden.

Heb mij trouwens een Anderlecht truitje gekocht 4 juli. Ik ontvang het hopelijk maandag, 4 augustus. 1 maand later. Wat een amateurisme.
Ook eentje besteld ongeveer 20 dagen geleden.
Toch eens gemaild, vandaag feedback dat het ongeveer 4 weken duurt.
Een track & trace voorzien is te moeilijk, blijkbaar. En als je de 'customer experience' wil verbeteren, meld dat dan gewoon op voorhand / bij bestelling. Nu zit ik al 20 dagen te wachten, zonder enige info. Als je me op voorhand zegt dat het 4 weken zal duren, dan is dat zo.

Ook net nieuwe Liverpool home shirt besteld. Wirtz, number 7. 180€ in totaal. Waanzin :oink:

Ook eentje besteld ongeveer 20 dagen geleden.
Toch eens gemaild, vandaag feedback dat het ongeveer 4 weken duurt.
Een track & trace voorzien is te moeilijk, blijkbaar. En als je de 'customer experience' wil verbeteren, meld dat dan gewoon op voorhand / bij bestelling. Nu zit ik al 20 dagen te wachten, zonder enige info. Als je me op voorhand zegt dat het 4 weken zal duren, dan is dat zo.

Ook net nieuwe Liverpool home shirt besteld. Wirtz, number 7. 180€ in totaal. Waanzin :oink:
Ik vandaag ontvangen.

Exact een maand na bestelling.

Denk dat ik nog rapper nen container vol cocaïne uit shakamaka voor mijn brievenbus krijg.

Welke heb je gekocht ? Voor mijn zoon heb ik nu real enl liverlool home.
Ik heb mij het Mosaert tribune shirt gekocht.

Wel cool shirt nu ik het zelf eens kan aandoen. Was op zich het wachten waard. Maar een maand is belachelijk. En de communicatie nog hetgeen ik mij het meest aan heb gestoord.

Laatst bewerkt:
Maakt men eigenlijk nog replicas zoals vroeger. Waarbij alles 'in' de stof zelf zit. Geen gedoe met opgekleefde nummers en sponsors die loskomen na x-aantal jaren. Ik herinner me dat ik vroeger zo een replica had van Sjevtsjenko bij AC Milan/ Lizarazu bij Bayern Munchen en zidane bij Les Blues.

Zo is mijn truitje van Alderwereild uit 2013 zo goed als geruïneerd door de loslatende stickers en blijvende lijmsporen.

Ooit in Ierland het 'perfecte' officiële truitje gekocht van Galway United waarbij alles 'in' het truitje zit. Cercle Brugge had ooit ook zo een shirtjes.

Slechtste truitje ongetwijfeld mijn shirt van Bologna. Na amper 1 wasbeurt kwam de sponsor op de mouw er al af (Macron).

Maakt men eigenlijk nog replicas zoals vroeger. Waarbij alles 'in' de stof zelf zit. Geen gedoe met opgekleefde nummers en sponsors die loskomen na x-aantal jaren. Ik herinner me dat ik vroeger zo een replica had van Sjevtsjenko bij AC Milan/ Lizarazu bij Bayern Munchen en zidane bij Les Blues.
Heb er mij 2 gekocht van Lukaku bij AS Roma waarbij dit het geval was. Dus wordt nog gemaakt.

Terug
Bovenaan