Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelf geen oude, deze van komend seizoen ook voor die prijsHet valt mij op dat er op Vinted veel zo'n shirts staan. Ongeveer 30 euro voor een shirt van 2 à 3 seizoenen geleden, zo goed als nieuw. Soms ook inderdaad met een kaartje nog aan.
Wat ik dan weer zeer goedkoop zou vindenZelf geen oude, deze van komend seizoen ook voor die prijs

Voor een fake truitje?Wat ik dan weer zeer goedkoop zou vinden![]()
Liever the real dealVoor een fake truitje?
Ok prijs lijkt mij.

Zeker. Maar meer dan 1 truitje per jaar kan mijnen bruinen die trekken ze. Tenzij mss nog 1 op het einde van het seizoen in de sales.Liever the real deal![]()

Dit heeft wel iets ja![]()
Belgium 2026 World Cup Home Kit Released
Update: Adidas officially unveils Belgium’s 2026 home kit, featuring a “flames of the Red Devils” design that symbolizes the team’s courageous and bold spirit.www.footyheadlines.com
Hopelijk is dit waar. Zeer mooi shirt. Het oude Adidas-logo had het nog mooier gemaakt.
Als het dit wordt, en niet overdreven duur, dan haal ik die wel. Of het moet zij dat het uitshirt nog beter is
Reken ern kleine 100€Als het dit wordt, en niet overdreven duur, dan haal ik die wel. Of het moet zij dat het uitshirt nog beter is
En voor de rest de moeite ? Iets gekocht ?Vandaag naar de MidMidbeurs geweest. Duurste shirt: 1250€ (van de jaren '70). Benieuwd of men dat daadwerkelijk verkocht heeft....
Ja, was zeker de moeite. Ongeveer 4u rondgewandeld. Weinig randanimatie wel, er zit zeker potentieel in om nog meer uit te halen (voetbalquiz, meet & greet met ex-voetballers, tafelvoetbaltornooi, ...).En voor de rest de moeite ? Iets gekocht ?

Vintage logo had inderdaad top geweest!![]()
Belgium 2026 World Cup Home Kit Released
Update: Adidas officially unveils Belgium’s 2026 home kit, featuring a “flames of the Red Devils” design that symbolizes the team’s courageous and bold spirit.www.footyheadlines.com
Hopelijk is dit waar. Zeer mooi shirt. Het oude Adidas-logo had het nog mooier gemaakt.