Voetbalshirts

Fashion? precies alsof adidas voetbalshirt kan vergeleken worden met tshirt van bijvoorbeeld Balenciaga
Geen toeval dat een Jimmy Butler al heeft rondgelopen met een Ajax shirt, zonder fan te zijn van de club hoor. (Daily Paper shirt)
Vandaar ook vaak die samenwerkingen met hippe merken.

@Wulf OSB
doen ze vaker. ze gisteren zien hangen. moest ik maiden fan zijn, direct. Maar helaas pindakaas.

Eentje van de Cockney Rejects of The Business zou insta buy zijn. Maar gezien daar leden van de ICF inzitten/zaten zal dat nooit officieel gebeuren denk ik. Al mochten de rejects wel spelen in Upton Park met de laatste wedstrijd.
Die hebben wel zelf een shirt gemaakt van hen met West Ham kleuren en badge

Iemand een idee wat het verschil is tussen zo'n authentiek en normaal rode duivels shirtje?
Die authentics zijn exact dezelfde truitjes als de echte. Maar die gewone zijn zeker nog van een heel goeie kwaliteit. Vond die bij de Kuifjes zelfs beter, want die kregen een normale kraag.

Laatst bewerkt:
Iemand een idee wat het verschil is tussen zo'n authentiek en normaal rode duivels shirtje?
Heel vaak is de authentieke = waar ze mee spelen. Die zijn iets strakker, en eerder een soort van 'slim fit' om het een naam te geven.
Grootste verschil is dat de 'normale' (goedkopere) versies gemaakt zijn voor fans. Daar houden ze rekening met het feit dat de gemiddelde fan geen atleet is en vaak iets meer omvang heeft, dus die zitten losser en niet zo strak aan het lijf. Om het beleefd te zeggen. :unsure:

Hier zijn de shirts beter te bekijken
Een iets donkerder rood én geel had de shirts wat minder schreeuwerig gemaakt.

Maar gewoon een mooi rood shirt met zwarte strepen en aan het uiteinde van de mouw een zeer subtiele dunne driekleur was perfect geweest. Ik begrijp niet waarom ze het zo moeilijk moeten maken.

Een iets donkerder rood én geel had de shirts wat minder schreeuwerig gemaakt.

Maar gewoon een mooi rood shirt met zwarte strepen en aan het uiteinde van de mouw een zeer subtiele dunne driekleur was perfect geweest. Ik begrijp niet waarom ze het zo moeilijk moeten maken.
Volgorde van de kleuren klopt ook niet met de Belgische vlag, once you see it..

Nu ook nieuw uitshirt van Rode Duivels gelekt: spelen ze straks in het lichtblauw met roze accenten?

Het is precies nog erger geworden.

Ceci n'est pas une maillot. ik mag het hopen ja.
zal wel populair zijn bij het jonge volk zeker?

da vestje is nog wel cava, maar dat soort dingen koop ik niet echt.

Hier ook te zien:

De uit-tenues van Spanje en Italië :love: :love:

Het uit-tenue van Duitsland... euh :unsure:

Terug
Bovenaan