De huidige zijn toch echt wel de lelijkste die ik mij zo direct kan inbeelden.Die van barca zijn precies van een fifa 98 spelletje, zouden dan de lelijkste tenue ever zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De huidige zijn toch echt wel de lelijkste die ik mij zo direct kan inbeelden.Die van barca zijn precies van een fifa 98 spelletje, zouden dan de lelijkste tenue ever zijn.
Vind ze ook mooi, man utd heeft ook retro shirts volgend jaarIk vind dat geile shirts.
Saoudie-Arabië?

Ook tof voor die fans.

Leuk shirt. Mooier dan het uitshirt van dit seizoen. Ons andere 2 shirts van dit seizoen moeilijk te overtreffen lijkt me.Normaal speelt Ajax in zijn laatste uit-match in het nieuwe uitshirt. Het gerucht zou zijn:

Oei, trekt op ni veel. Lijkt op een Ali Baba versie.De nieuwe home shirts van Liverpool.
https://store.liverpoolfc.com/lfc-nike-mens-home-stadium-jersey-2223
Rood... uiteraard![]()
Benieuwd of ze weer met een speciaal derde shirt komenLeuk shirt. Mooier dan het uitshirt van dit seizoen. Ons andere 2 shirts van dit seizoen moeilijk te overtreffen lijkt me.
Dat kraagje vind ik minder, volgend jaar mss eens van liverpool aanschaffen Ajax home zie ik ook wel zitten.Leuk shirt. Mooier dan het uitshirt van dit seizoen. Ons andere 2 shirts van dit seizoen moeilijk te overtreffen lijkt me.
Dan was ik voor afgelopen home van Ajax gegaan. Met het oude logo.Dat kraagje vind ik minder, volgend jaar mss eens van liverpool aanschaffen Ajax home zie ik ook wel zitten.
Ja kweet het maar ben nu al sterk vermagerd, en mijn doel is nog 20kg ( moest ik het nu op de kop kunnen tikken )Dan was ik voor afgelopen home van Ajax gegaan. Met het oude logo.
Ah oké, dat verandert de zaak. Respect!Ja kweet het maar ben nu al sterk vermagerd, en mijn doel is nog 20kg ( moest ik het nu op de kop kunnen tikken )
Ik denk deze zomer, de nations league gingen ze met dat zwart shirt spelen dat eigenlijk voor de vrouwen is.Is er al nieuws wanneer het nieuwe shirt voor de duivels wordt uitgebracht?
Op dit moment zie ik alleen korting op de kindermaten, maar zodra ik een mail of iets krijg over een korting, hoor je het van mij. Wel geen idee of in hoeverre ik een mail krijg bij elke korting. Ik denk dat @Hans Moleman ook wel op de hoogte is, moest hij al iets meer weten.@Wilcao kan je me op de hoogte houden als er hoge korting is op een home shirt van dit seizoen.