Voetbalshirts

Op dit moment zie ik alleen korting op de kindermaten, maar zodra ik een mail of iets krijg over een korting, hoor je het van mij. Wel geen idee of in hoeverre ik een mail krijg bij elke korting. Ik denk dat @Hans Moleman ook wel op de hoogte is, moest hij al iets meer weten.

In normale maten voorlopig nog niets gevonden. Enkel kindermaten idd. En dat lelijke 2 de shirt.

Mss iets te populair om echt in korting te komen. Zeker gezien het thuisshirt van volgend jaar maar mwah lijkt te worden.

In normale maten voorlopig nog niets gevonden. Enkel kindermaten idd. En dat lelijke 2 de shirt.

Mss iets te populair om echt in korting te komen. Zeker gezien het thuisshirt van volgend jaar maar mwah lijkt te worden.
Zijn daar al geruchten over?

Lijkt behoorlijk op dat van een maar jaar geleden.

het is Ajax, veel verschil gaat op hun thuis shirt niet snel zitten, toch?
Dat klopt, maar vooral het kraagje, de strepen en gebruik van logo veranderen wel. Voor de gewone toeschouwer niet veel verschil, voor de fans vaak wel :).

Vond "Curaçao" op de mouwen al jammer. Een sponsor op de buik kan nog, maar het moet ook geen plakboek worden.
Curacao vond ik wel nog een coole sponsor eigenlijk. Leuker dan al die digitale mumbo jumbo die dezer dagen op alle shirts of arena namen wordt geplakt.

Ik vind het nog meevallen tegen ander jaren, met de sponsors.
Ook ver allemaal wit, op 't eerste zicht

Die sponsor op de broek vind ik ook wel lelijk, maar de shirts op zich zijn wel geslaagd, zeker in vergelijking met wat ze in Gent de laatste jaren moesten aandoen.

Ben vooral benieuwd naar wat Club gaat doen, ik hoop vooral op deftige uit-shirts, want daar gaan ze toch vaak de mist in.

Terug
Bovenaan