Coldwell
Active member
3e tenue van Roma is ook wel dik !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat dus echt lelijk.
Truitjes van Nigeria blijven keer op keer echt top!

Ik zou voor deze gaanIk zie nu pas dat er ook vlammen op de kousen staan. Als ze nog een non profit boodschap op het truitje willen zetten vind ik “tuning is not a crime” wel passen.
Toch al even bekend?
Man man. Beseffen ze bij de bond niet dat de Rode Duivels van alle Belgische voetbalfans zijn en niet alleen van een paar mislukte mode-ontwerpers die denken dat ze zich mogen uitleven op het nationale truitje? Om te kotsen.![]()
Nu ook helemaal officieel: de nieuwe witte uitshirts van de Duivels, waarmee ze zondag al Nederland bekampen
Nadat de Rode Duivels gisteren Wales klopten met het nieuwe ‘thuisshirt’ waarmee ze ook een gooi zullen doen naar de wereldtitel in Qatar, heeft de voetbalbond zopas ook het nieuwe ‘uitshirt’ op de wereld losgelaten. Er werd deze keer - zoals eerder aangekondigd - gekozen voor een wit exemplaar...www.hln.be
idd, AF-SCHUW-ELIJK
Ik wist van niks precies. Mijn god hoe afschuwelijk kunt ge een truitje maken. Heeft geen enkele, nul de botten, nada affiniteit met België/Rode Duivels. Een Hollands-Franse kloon. Gaan we mss spelen als Lage Landen op't WK?Toch al even bekend?
Het is nog rarer dat er 2 een wit aanhebben, en 2 zo'n blauwwat is dat met dat blauw broekje?