Volledige PC (RTX5080-AMD 9800X3D)

Einddatum + uur van de verkoop
26/06/2025 15:00

SkyRed7

Active member
iTrader: 99% (74/75)
Algemene informatie/specificaties
Volledige PC
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
ardooie
CPU: 9800X3D
MB: MSI MAG X870 TOMAHAWK
CPU: COOLER: be quiet! Dark rock 5
RAM: G.Skill DDR5 Flare X5 2x16GB
SSD: Samsung 990PRO 1TB
CASE: Fractial Design North
PSU: Asus RoG Strix 850Watt Gold
GPU: INNO3D RTX 5080

(Niets zal ooit apart verkocht worden dus vraag het aub ook niet)

Dit is men 2de pc had deze voor de vrouw gekocht maar ze doet er totaal niks meer mee. Alle dozen aanwezig + Factuur - 3maand oud

2000 of 1500 indien er een ps5 pro zonder disc drive kan ingeruild worden <-- voorkeur

(prijzen blijven dus niet minder bieden aub) zal ook aangeboden worden binnen familie/vriendenkring

Laatst bewerkt:
Mogelijke interesse van iemand vanuit mijn vriendenkring als het doorgaat is hij verkocht als hij zich bedenkt zet ik em alvast ook op 2dehands en marketplace

Hier wil ik wel nog een aanpassing doen en zal hier meer korting geven voor een ruil met ps5 pro op 2dehands hou ik deze huidige prijzen.. maar ik denk de meeste hier gaan wel goed omgaan met hun ps5 pro. 1350 met ps5 pro ruil. De persoon die er interesse in heeft moet dit eerst met zijn wederhelft bespreken maar als er een deal voor komt hier doe ik de deal hier. Vanavond krijg ik zen antwoord.

@fredenevy Als je iets specifiek will zien lemme know. De witte back fan kan je verwisselen met een zwarte. Ik heb er nog een paar liggen.

Bijlagen

• 20250621_164821.jpg
    20250621_164821.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 29
  • 20250621_164903.jpg
    20250621_164903.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Mijn maat heeft ondertussen gezegt dat hij de pc zal overkopen voor de prijs van 2000 indien @fredenevy niet zal kopen. Voorkeur gaat sowieso uit naar de swap plus opleg. Dus hoe dan ook is deze verkocht

Ok, dan mag je voor mijn part de voorkeur geven aan uw vriend. Mijn schoonbroer heeft mijn bericht nog niet gelezen...
Ik heb geduld hoor en mijn maat ook dus we wachten wel af en hij begrijpt ook waarom ik liever een eventuele deal met u doe:) Zoals ik zeg sterke voorkeur op de ruil we hadden een ps5 pro maar dan kreeg ze het dat ze een pc moest ps pro dan verkocht om zo wat te besparen... Nu zit ze te zeggen oh ik wil men ps5 pro terug vind da toch beter, ben opgegroeid met playstation en blablabla je kent het wel :p en zo een beest van een pc stof laten fretten no way

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan