SomeDude
Banned
Wat heeft hem gezegd?Mohoric zijn interview over gisteren verklaart ook veel , mss dat lotto het ook niet wist .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heeft hem gezegd?Mohoric zijn interview over gisteren verklaart ook veel , mss dat lotto het ook niet wist .
Hun beste 10 renners hadden nog niet gereden ook natuurlijk.Stonden met 500 Uci punten ofzo voor deze week. Nu hebben ze er bijna 2000.... Ze lachen met de rest.
Laporte wint daar dan nog de pelotonsprint ook, voor De Lie. Suprematie heet dat zeker?
Wat heeft hem gezegd?
Geen insinuatie toe naar Jumbo (die zowel voorjaar als grote rondes kan domineren), maar gewoon hypocriet , ook van de media.

Sky/ ineos is familie van u ofzo? Brailsford is uw vader?
Fan zijn van een ploeg ok. Maar het gaan aanzien als “wij“ is toch vreemd
Toen sky het deed lagen de kaarten wel anders. Vooral omdat het na een donkere periode was, ze overal domineerden, ze heel mysterieus erover deden en zich openlijk en duidelijk anti-doping uitlieten.
Komt van: ak ik da doe ist roodSky/ ineos is familie van u ofzo? Brailsford is uw vader?
Fan zijn van een ploeg ok. Maar het gaan aanzien als “wij“ is toch vreemd
Toen sky het deed lagen de kaarten wel anders. Vooral omdat het na een donkere periode was, ze overal domineerden, ze heel mysterieus erover deden en zich openlijk en duidelijk anti-doping uitlieten.

Komt van: ak ik da doe ist rood
Daarom de foto erbij dat niet over ik ging
Overal ? Ze hebben sinds 2009 maar 16 voorjaars klassiekers gewonnen dus in 13 jaar
Waarvan 5x kwiatek
Van de jaren wiggins bijna niks van klassiekers gewonnen. Denk ik of het is Cav kbk en scheldeprijs ofzo.
Was gewoon volle focus op de TDF

Wout gaat zijn ploeg nodig hebben als hij Vlaanderen wil winnen.Blij voor Benoot
Vorig jaar bijna DVV, nu toch raak. Hopelijk lukt het nog eens om na de Strade een grote klassieker te winnen of een Tourrit. Dat gun ik hem.
Ik denk dat Van Aert zijn aanval in de RVV best vroeg genoeg plaatst![]()
Dan zullen ze bij Jumbo heel vroeg moeten gaan beginnen.Wout gaat zijn ploeg nodig hebben als hij Vlaanderen wil winnen.
Puur intrinsiek hebben Pogacar en Mathieu iets meer kwaliteit voor die wedstrijd denk ik. Ik zou het hem gunnen maar RvV wordt moeilijk. P-R lijkt mij realistischer voor Wout.
Intrinsiek hebben Pogacar en VDP inderdaad meer kwaliteit om tijdens de laatste beklimmingen van de Kwaremont en de Pater een paar keer achter elkaar aan te vallen met het risico dat Wout niet kan volgen. Maar je spreekt natuurlijk wel over de RVV waar er tegen dan al serieus wat kilometers op de kasseien opzitten en niet zelden tegen een hoog tempo.Wout gaat zijn ploeg nodig hebben als hij Vlaanderen wil winnen.
Puur intrinsiek hebben Pogacar en Mathieu iets meer kwaliteit voor die wedstrijd denk ik. Ik zou het hem gunnen maar RvV wordt moeilijk. P-R lijkt mij realistischer voor Wout.
Ik heb de koers gisteren niet helemaal gezien maar is dat nu geen onderschatting van Nathan?Het is ook niet zo dat andere ploegen dit spelletje niet kunnen spelen.
Het is zoals Lefevere gisteren ook zei in een interview, als Van Hooydonck zelfs al mee is.
Met alle respect want hij heeft wel nog stappen gezet. Maar als hij al mee is dan zijn er nog wel een hoop die ook gewoon mee kunnen.
De ploegen moeten gewoon durven aanvallend te koersen en durven de koers in handen pakken. Het mag duidelijk zijn dat afwachten tot de finale geen goeie tactiek zal zijn.

Dit dus.Maar schitterend weeral hoe men drama zoekt waar geen is. Dat interview met PatLef op Sporza... pijnlijk... voor Sporza. Merlier wint x2 + TTT + GC in WT stage race, Flupke wint in Frankrijk... oei, tga precies niet goe hé Patje
Ze doen hier na 20 jaar nog steeds alsof dit de eerste 2 koersen op de kalender zijn...
Er zijn 6 kasseikoersen in Vlaanderen. (Omloop, KBK, DVV, E3, GW en RVV), je kan er 7 van maken als we even Noord-Frankrijk annexeren. Maar toch doen ze/we alsof alles draait rond die koersen alsof dat het enige is dat telt in een seizoen. Als je QS bekijkt dan zit er gewoon een hele hoop PKs bij renners die geen vlaams voorjaar rijden. In de krant kwam 2010-2011 ter sprake toen QS door zijn minste periode ging en ook in het openingsweekend er niet aan te pas kwam. Maar toen hadden ze wel maar 1 topper en dat was Boonen. Nu zijn ze veel breder gestoffeerd. Ze hebben een GT winnaar, ze hebben 2 van de snelste sprinters ter wereld en dan rijd er nog een Alaphilpe rond die als hij in zijn dagje is zowat alles kan (remember die Tour waar hij 5e werd of zijn wereld titels)
Een wielerploeg bestaat door sponsorenEr zijn 6 kasseikoersen in Vlaanderen. (Omloop, KBK, DVV, E3, GW en RVV), je kan er 7 van maken als we even Noord-Frankrijk annexeren. Maar toch doen ze/we alsof alles draait rond die koersen alsof dat het enige is dat telt in een seizoen. Als je QS bekijkt dan zit er gewoon een hele hoop PKs bij renners die geen vlaams voorjaar rijden. In de krant kwam 2010-2011 ter sprake toen QS door zijn minste periode ging en ook in het openingsweekend er niet aan te pas kwam. Maar toen hadden ze wel maar 1 topper en dat was Boonen. Nu zijn ze veel breder gestoffeerd. Ze hebben een GT winnaar, ze hebben 2 van de snelste sprinters ter wereld en dan rijd er nog een Alaphilpe rond die als hij in zijn dagje is zowat alles kan (remember die Tour waar hij 5e werd of zijn wereld titels)