iceman160487
Well-known member
Bini als laatste binnen gebold… das toch ook geen hoopgevend weekend geweest voor die jongen. Ik hoop echt dat die carriere niet voorbij is voor ze begonnen was
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bini als laatste binnen gebold… das toch ook geen hoopgevend weekend geweest voor die jongen. Ik hoop echt dat die carriere niet voorbij is voor ze begonnen was
ziek vermoed ik , net als McNultyWat is er met Jay Vine gebeurd dat die als leider als 32e binnenkomt op notabene meer dan vier minuten?![]()
Lelijke truitjes ook van Alpecin, geen fan van die jeanslook.Philipsen toch ook maar een teleurstellend openingsweekend.
FixedGaan ze daar in het peloton natuurlijk nog alle risico's nemen voor wat Sporza wielermanager puntjes en gaan ze er nog bij liggen. Zo typisch
ziek vermoed ik , net als McNulty
Girmay was gevallenBini als laatste binnen gebold… das toch ook geen hoopgevend weekend geweest voor die jongen. Ik hoop echt dat die carriere niet voorbij is voor ze begonnen was
Jumbo gelijkaardig als vorig jaar. Maar als het om de knikkers ging (de monumenten) kwamen ze net tekort.
Nu maken ze in de pers exact dezelfde fout als vorig jaar nl conclusie trekken over races binnen 5-6 weken.
![]()
“Op zijn eentje maakt ook Mathieu van der Poel weinig kans tegen de pletwals die Visma-Lease a Bike heet”
Wout van Aert reist maandag met een berg zelfvertrouwen richting die andere berg op Tenerife. Daar wil hij, op de hoogte van de Teide, de laatste hand leggen aan de conditie richting Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix. Met een derde plaats in de Omloop het Nieuwsblad en de winst in Kuurne...www.nieuwsblad.be
Hier ook zeggen dat enkel Wellens in de buurt van Van Aert komt, terwijl gisteren De Lie om zijn minst de gelijke of mssn zelfs de betere was. Van der Poel zal het niet alleen kunnen doen want Alpecin te zwak (net als vorig jaar in het openingsweekend trouwens),..
Ik las het ook, vind het ook nergens op slaan. Van Baarle en Laporte moesten vandaag ook gewoon passen toen Lazkano en Hibie nog mee konden. Als VDP op de 2x Kwaremont doortrekt denkt er dan echt iemand dat er nog 5 Jumbos of zo gaan aanhangen? We zagen vorig jaar hoe het ging. Er reden er dan nog een pak voor (3 minuten zelfs oa Pedersen en Asgreen) en toch werden die in geen tijd terug gehaald door Pogacar en VDP.
Gisteren vond ik op de Berendries Kirch de indrukwekkenste op de Muur Wellens en op de Bosberg was Cortina dan weer precies de betere. Alle 3 geen jumbos.
Dat er een Jumbo de RVV wint zou alles behalve een verrassing zijn maar doen alsof het nu al binnen is en ze enkel nog kunnen verliezen is wel zeer voorbarig. En dat zeker na vorig jaar waar ze zogezegd 5-0 voor stonden voor de RVV om dat ze alle 5 de kassei koersen ervoor hadden gewonnen. Na PR wisten we wel allemaal beter.
Deze ochtend verslikte ik me ook wel in m'n koffie toen Het Nieuwsblad Lidl-Trek als medeverliezers van het weekend omschreef (Stuyven op 7 en 10) met daaronder een artikel dat De Lie en Lotto het zaterdag goed deden (wat uiteraard ook was).Jumbo gelijkaardig als vorig jaar. Maar als het om de knikkers ging (de monumenten) kwamen ze net tekort.
Nu maken ze in de pers exact dezelfde fout als vorig jaar nl conclusie trekken over races binnen 5-6 weken.
![]()
“Op zijn eentje maakt ook Mathieu van der Poel weinig kans tegen de pletwals die Visma-Lease a Bike heet”
Wout van Aert reist maandag met een berg zelfvertrouwen richting die andere berg op Tenerife. Daar wil hij, op de hoogte van de Teide, de laatste hand leggen aan de conditie richting Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix. Met een derde plaats in de Omloop het Nieuwsblad en de winst in Kuurne...www.nieuwsblad.be
Hier ook zeggen dat enkel Wellens in de buurt van Van Aert komt, terwijl gisteren De Lie om zijn minst de gelijke of mssn zelfs de betere was. Van der Poel zal het niet alleen kunnen doen want Alpecin te zwak (net als vorig jaar in het openingsweekend trouwens),..
.100km duo-TT met Tadej!Slecht weer verwacht heel de week in de regio Sienna. Een natte Strade Bianche behoort dus tot de mogelijkheden. Wellens zit al te watertanden.

Voor Van Aert heb ik ook de schrik dat hij het in Paris-Roubaix of RVV zal moeten afgeven aan één van zijn ploegmaats omdat ze die gewoon laten rijden, terwijl ze dat bij hem nooit zouden doen... Zie hoe Van Baarle 2 jaar geleden won.
Voor Van Aert heb ik ook de schrik dat hij het in Paris-Roubaix of RVV zal moeten afgeven aan één van zijn ploegmaats omdat ze die gewoon laten rijden, terwijl ze dat bij hem nooit zouden doen... Zie hoe Van Baarle 2 jaar geleden won.