NemesisBE
Well-known member
Ja spijtig. Mss was Stuyven vandaag wel sterker van Pedersen.Pedersen toch wel teleurstellend vierde gezien de aanzet die Stuyven gaf imo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja spijtig. Mss was Stuyven vandaag wel sterker van Pedersen.Pedersen toch wel teleurstellend vierde gezien de aanzet die Stuyven gaf imo.
Over zijn prestatie van vandaag mag Lefevere tevreden zijn. Daar valt niets op af te dingen. Hopelijk kan hij dit doortrekken voor de rest van het jaar.Overigens, Lefevere kan op hem blijven kakken dat hij zijn geld niet waard is (en dat klopt natuurlijk), maar uiteindelijk is Alaphilippe tenminste wel mee met deze groep vol wereldtoppers. Ik zie niet in wie er van QS beter gaat doen in de klassiekers. Op Remco na natuurlijk, en misschien een Merlier als het ergens een sprint wordt.
You jinxed itWat denkt hij dan van Philipsen die midden de week nog even terug naar Belgie kwam voor Nokere dat is ook niet omdat hij echt denkt morgen een kans te maken.

Mathieu gaat voor eigen kansen en wanneer dat niet meer kan, maakt het de klik.Toch geweldig dat we het altijd geweldig vinden wanneer Matthieu zich uitslooft voor Jasper, maar er wel steeds kritiek is uit Vlaamse hoek over Van Aert die teveel in dienst van anderen rijdt![]()
. Want puur op de Force zal het heel moeilijk worden. Ja zou wel is tof zijnIk zou ook graag ooit eens pidcock als eerste zien boven komen op de Poggio dat hij vrij me baan heeft naar beneden
Pedersen choked een beetje denk ik. Wacht veel te lang met zijn aanzet waardoor Matthews en Philipsen reeds op snelheid uit het wiel komen... met iets meer vertrouwen kan Pedersen hier zeker winnen. Of misschien benen af natuurlijk maar dat betwijfel ik eerlijk gezegd.Pedersen toch wel teleurstellend vierde gezien de aanzet die Stuyven gaf imo.

VDP en zijn koersinzicht is naar mijn mening = "5 sterren"Toen MVDP het dichtreed op Pogacar en ze met een gaatje over de top gingen dacht ik dat ze gingen wegblijven.
Maar toen alles toch samenkwam en Jasper erbij kwam dan wist je dat MVDP de longen uit zijn lijf ging rijden voor de sprint.
Zalig hoe hij wint natuurlijk! Officieel lid van het clubje van de grote meneren.
(Maar kudos dat hij het zelf ook afmaakt. Klasse!)Ik hoop trouwens dat Wout van Aert zijn monument pakt dit jaar want dit was voor hem toch ook weer een gouden kans op een 2de MSR.

Je weet nu al dat dit ontzettend moeilijk gaat worden.Ik hoop trouwens dat Wout van Aert zijn monument pakt dit jaar want dit was voor hem toch ook weer een gouden kans op een 2de MSR.
Er gaat niks te doen zijn aan vdP volgens mij.Bettiol & Ganna ook meer dan op niveau, ik zie die 2 wel meedoen voor de knikkers in de Ronde & Roubaix, en in Roubaix zeker opnieuw Jappe ook. Worden koersen om duimen en vingers af te likken de komende weken![]()
Ja zei achteraf nog dat hij niet zo goed was als op voorhand gehoopt.Er gaat niks te doen zijn aan vdP volgens mij.
Die was gisteren al héél goed en als je dan weet dat die zijn eerste koers zeer vaak zijn minste is... aan de andere kant is MSR wel dé koers om er meteen te staan. Tis uiteindelijk maar een lange duurtraining met een heel korte finale.