Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel u Pogi voor met ne goeie fiets

.Lbl tegen Remco wil ik nog wel eens zien..Zijn programma kennende, zit de kans er dik in dat hij tot de Tour alles wint.
Lbl tegen Remco wil ik nog wel eens zien..
Fixed that for youLbl tegen Remco en MVDP wil ik nog wel eens zien..

Het gebeurt vaak genoeg dat wie goed is tot begin maart vooral vroeg gepiekt heeft en daarna niet meer veel presteert in het voorjaar. Deze koers valt te vroeg om de piek te kunnen doortrekken en Van Gils is al twee weken echt top (4 koersdagen, telkens top 5). De heuvelklassiekers zijn pas binnen zes weken, dat is te lang om door te trekken en voor velen te kort om relatieve rust te nemen en dan terug top te zijn.Van Gils wordt een factor van betekenis in april. Misschien kan hij de rol van Healy vorig jaar vervullen.
Het gebeurt vaak genoeg dat wie goed is tot begin maart vooral vroeg gepiekt heeft en daarna niet meer veel presteert in het voorjaar. Deze koers valt te vroeg om de piek te kunnen doortrekken en Van Gils is al twee weken echt top (4 koersdagen, telkens top 5). De heuvelklassiekers zijn pas binnen zes weken, dat is te lang om door te trekken en voor velen te kort om relatieve rust te nemen en dan terug top te zijn.
De rest precies toch een pak minderRemco heeft er zin in vandaag
Inderdaad, je zou verwachten dat de ambitie en goesting in de eerste rit toch een pak hoger zou liggenDe rest precies toch een pak minder
't lijkt vooral op wieltje hangen bij RemcoInderdaad, je zou verwachten dat de ambitie en goesting in de eerste rit toch een pak hoger zou liggen
vdP kon Pogacar al niet volgen op de Kwaremont, laat staan in de Ardennen. Pogacar zoals hij gisteren rond reed, daar is niks aan te doen... door niemand.Fixed that for you![]()
Als Sam Bennet er ook nog bij zat zal het wel niet zó zwaar geweest zijn zou ik denken. Die deed dan wel niet echt meer mee voor de prijzen maar toch. En dat Kooij wel een beetje body heeft wisten we toch van vorig jaar.Wist niet dat Kooi dit kon overleven, niet enkel snel maar dus ook sterk.
Als Sam Bennet er ook nog bij zat zal het wel niet zó zwaar geweest zijn zou ik denken. Die deed dan wel niet echt meer mee voor de prijzen maar toch. En dat Kooij wel een beetje body heeft wisten we toch van vorig jaar.
Wel een beetje vreemd weer dat De Lie vorig week op de Muur bijna zijn pedalen eraf stoempt om het zo te zeggen en er dan hier troosteloos wordt uitgereden.