maar waarom moet enkel Quick-Step dat doen , laat de andere ploegen ook werken dan. Tis UAE die geel heeft.
Omdat Remco tijd moet goedmaken en UAE niet? Waarom zouden die het proberen hard te maken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar waarom moet enkel Quick-Step dat doen , laat de andere ploegen ook werken dan. Tis UAE die geel heeft.
Tja , zo zet je wel de mannen van Visma en Bora in een zetel , die moeten gewoon aanhaken en aanvallen indien mogelijk(wat Vlasov hier dan ook doet.)Omdat Remco tijd moet goedmaken en UAE niet? Waarom zouden die het proberen hard te maken?
remco moet is foert durven zeggen, het is niet altijd aan hem om verantwoordelijkheid te nemen op zo een klim want met die draft krijg je toch aanvallen.
Alles op morgen dan maar.Wat een triestige climax zeg. McNulty lost en daarna maakt letterlijk niemand aanstalten om nog maar even over te nemen. Nee, lekker blijven wieltjeszuigen bij Evenepoel.Triestige figuren één voor één.
Del Toro zeg
Vooral Jorgensen vond ik hier in de fout gaan. De rest moest niet gaan / mee werken (ze hadden niet zoveel te winnen), maar Jorgensen kon het geel pakken. Door niet over te nemen van Remco mist hij nu het geel op 4 sec na.Wat een triestige climax zeg. McNulty lost en daarna maakt letterlijk niemand aanstalten om nog maar even over te nemen. Nee, lekker blijven wieltjeszuigen bij Evenepoel.Triestige figuren één voor één.
McNulty laat al heel de week zien dat hij niet mee kan bergop. Niks doet vermoeden dat McNulty morgen zijn trui kan houden. Jorgenson kon dus rustig gokken.Vooral Jorgensen vond ik hier in de fout gaan. De rest moest niet gaan / mee werken (ze hadden niet zoveel te winnen), maar Jorgensen kon het geel pakken. Door niet over te nemen van Remco mist hij nu het geel op 4 sec na.
De rit? Als iedereen één keer deftig overpakt dan sprinten ze gewoon voor ritwinst.Vooral Jorgensen vond ik hier in de fout gaan. De rest moest niet gaan / mee werken (ze hadden niet zoveel te winnen), maar Jorgensen kon het geel pakken. Door niet over te nemen van Remco mist hij nu het geel op 4 sec na.
Tsja, als je zo al gaat redeneren... Voor hetzelfde geld komen ze morgen samen binnen in dezelfde tijd en mag McNulty feestvieren. Sta je dan met je rustig gokwerk. Het is niet dat Jorgensen hier van begin tot eind op kop had moeten sleuren hé.McNulty laat al heel de week zien dat hij niet mee kan bergop. Niks doet vermoeden dat McNulty morgen zijn trui kan houden. Jorgenson kon dus rustig gokken.
Gisteren was hij enkel mee omdat hij op een onbewaakt moment tijd kreeg.
Je moet nog kunnen hé.De rit? Als iedereen één keer deftig overpakt dan sprinten ze gewoon voor ritwinst.
Ja OK maar gokken met nog 1 km te gaan voor de gele trui ? Een beetje vreemd om dat dan te doen.McNulty laat al heel de week zien dat hij niet mee kan bergop. Niks doet vermoeden dat McNulty morgen zijn trui kan houden. Jorgenson kon dus rustig gokken.
Ja dit misschien ook wel. Remco is ook een speciaal bazeke.Ik vraag mij af in welke mate de gunfactor hier een rol in speelt? Misschien ziet de aanwezige concurrentie Remco liever verliezen dan winnen? Want zo op het wiel rijden...

Jorgenson is de minst explosieve van allemaal... overnemen en voor winst rijden is het slechtste wat hij kan doen.De rit? Als iedereen één keer deftig overpakt dan sprinten ze gewoon voor ritwinst.
Nooit gesnapt zulk walgelijk defensief koersgedrag.
Tsja, als je zo al gaat redeneren... Voor hetzelfde geld komen ze morgen samen binnen in dezelfde tijd en mag McNulty feestvieren. Sta je dan met je rustig gokwerk. Het is niet dat Jorgensen hier van begin tot eind op kop had moeten sleuren hé.