ShadesOfJae
Well-known member
Als SQS niet in de regen moet finishen in de TTT, wint Remco deze PN met de vingers in de neus.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In 2022 was Jorgenson 20ste in de ronde van Frankrijk én McNulty was 19de. McNulty heeft in grote rondes ook al meer bewezen dan Jorgenson. En qua leeftijd schelen ze niet zo erg veel. OK an sich zegt dit niet veel. Maar ik wil maar zeggen dat McNulty gene pannenkoek is in het klimwerk.met 4 seconden op McNulty zit Jorgenson in een goeie positie voor eindwinst alleszins (wat niet wil zeggen dat hij het ook af maakt).
Zo'n zaken gebeuren nu éénmaal in de koers.Dikke zever sorry.. Hij is gewoonweg goed.Remco niet zo goed als hij wil laten uitschijnen.
Als SQS niet in de regen moet finishen in de TTT, wint Remco deze PN met de vingers in de neus.
Het probleem is dat hij niet zeer veel beter is dan de concurrentie.Dikke zever sorry.. Hij is gewoonweg goed.
Denk idd dat een Vingegaard of Pogi vanaf het begin vd klim gewoon los van iedereen weg rijdt. Moest Remco eens niet gebaren naar de rest van 'doe ook eens iets' ?Het probleem is dat hij niet zeer veel beter is dan de concurrentie.
Vingegaard deed een gelijkaardige move en daar zat Ayusso al vrij snel over de limiet en kon hij solo verder.
Dat niemand ging overpakken is ook maar logisch natuurlijk.
Hij moet zijn aura van onoverwinnelijkheid behouden, zeker?Dat Vingegaard eens niet onnozel doet en gewoon start in LBL. Dan heb je al groten zowat daar.
G2-gedrag. Dat gaan we binnenkort nog vaker zien in onze koersenNooit gesnapt zulk walgelijk defensief koersgedrag.
.Dat gaat zich nog wreken in juli, mocht hij die ergernissen tentoonspreiden.Denk idd dat een Vingegaard of Pogi vanaf het begin vd klim gewoon los van iedereen weg rijdt. Moest Remco eens niet gebaren naar de rest van 'doe ook eens iets' ?
Ik denk dat het niet zo simpel is om nog een halve minuut te nemen , dus dagetappe wel evidenter dan eindklassement.Gelooft iemand hem nu als je hem hoort zeggen dat de ritzege boeiender is de eindzege en niet zelf gaat proberen?
Ik denk dat het niet zo simpel is om nog een halve minuut te nemen , dus dagetappe wel evidenter dan eindklassement.
Daar, hij gaat al. Niets enkel voor de ritzege hoor. Dit is zijn terrein. Als hij sterk genoeg is pakt hij vandaag de dubbel nog.
Ik zou misschien nog 1 klim wachten, dan krijgt je echt steile passages.
Vind het ook wat vroeg. Zeker die laatste klim dikke 8% gemiddeld daar kan een goede Evenepoel ze gewoon in zijn eigen tempo kapot rijden. 36" is zoveel niet, zeker met nog bonis erbij.
Zolang hij meerijdt tot die laatste col is het goed. Dan gaat het mss tussen die twee.Jorgenson heel sterk. Die eraf rijden gaat nog niet snel gebeuren.