Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tirreno 2021!Langste solo win voor VDP dit zeker. Kan me niet meteen een lange solo van hem herinneren of misschien in de ENECO ooit?
Langste solo win voor VDP dit zeker. Kan me niet meteen een lange solo van hem herinneren of misschien in de ENECO ooit?

Die rit in Tirenno was ook wel van ver?
Tirreno 2021!
Die rit in Tirenno was ook wel van ver?
Batterijtje van zijn motor begaf het toen gewoon, denk ikCancellara is zo ook nog eens stilgevallen he. Kleine strohalmpjes hoop...

Ik begin me meer en meer te ergeren eigl aan Karl.Carl: en toch gaan we geen conclusies kunnen trekken na deze koers.![]()
niet persé natuurlijk. Aanklampen is makkelijker dan zelf tempo te moeten rijden op zo'n beklimming. Het leek alvast dat Vdp de sterkste van de 2 was maar die val zorgt er wel voor dat we nog hoop mogen hebben voor een tweestrijd zondagJe moet toch een fanboy met oogkleppen op zijn om het te steken op de val. Op elke helling in de Vlaamse Ardennen is Matje sterker dan Wout, en zelfs als ze tientallen kilometers man tegen man rijden loopt Mathieu uit. (hoewel brommeren de sterkte van Wout is)
Die val op de Paterberg is een non-event, anders had Matje hem er wel afgereden op de Oude Kwaremont hoor.
Het terugkomen na de val kan wel een impact hebben op het vroeger breken tijdens het man tegen man rijden, helemaal een non-event vind ik het dus niet.Je moet toch een fanboy met oogkleppen op zijn om het te steken op de val. Op elke helling vandaag/in de Vlaamse Ardennen is Matje sterker dan Wout, en zelfs als ze tientallen kilometers man tegen man rijden in de finale loopt Mathieu uit(terwijl brommeren de sterkte van Wout is)
Die val op de Paterberg is een non-event, anders had Matje hem er wel afgereden op de Oude Kwaremont hoor.
Tcho ja... Vlaanderen moet alt gereden worden natuurlijk. Van Avermaet is ooit als grote favoriet gestart, zat nog voor de finale aan de kant met een breuk.Batterijtje van zijn motor begaf het toen gewoon, denk ik
Wout zal vooral moeten hopen op P-R zo te zien.