Voorjaar 2024

Tcho ja... Vlaanderen moet alt gereden worden natuurlijk. Van Avermaet is ooit als grote favoriet gestart, zat nog voor de finale aan de kant met een breuk.

Je wenst dat niemand toe maar het kan altijd... ook een platte band op een slecht moment kan game over zijn. Mathieu kan wel wat rechtzetten maar er zijn wel grenzen.
Gelukkig maar inderdaad. Wout kan ook een superdag hebben en Mathieu een paar procentjes minder zijn. Maar goed, het is nu wel duidelijk dat er 1 duidelijke favoriet is...

Het is te hopen dat Wout in extremis toch ook niet ingehaald wordt door de achtervolgende groep, dat zou toch ook een tikje zijn. Verdient ook gewoon die 2e plek natuurlijk.

Het blijft nog altijd wel een halve minuut

De waardeverhouding is duidelijk.
Zelfs nog tijd verliezen is niet positief. En als hij niet oplet staat hij nog niet op het podium.

Zal toch moeilijk worden voor WVA om een monument te pakken dit voorjaar.

Eerste koers na een hoogtestage kan natuurlijk ook wel zijn impact hebben. Die stage zal vooral volgende weken zijn invloed hebben

Zelfs nog tijd verliezen is niet positief. En als hij niet oplet staat hij nog niet op het podium.

Ik denk dat de waarverhouding al een paar jaar duidelijk is. Geen idee waarom VA nog altijd evenveel sterren krijgt als MVDP in deze koersen.
Zal een mirakel nodig hebben om nog eens een monument te winnen, en mirakels bestaan niet.

Waarom zou Van Aert eigenlijk nog doorgeven nu ? Winnen kan niet en de rest doet er toch niet toe voor zo iemand

Eergevoel hé. Je bent natuurlijk ook kopman en dan voel je je ook wel 'verplicht' denk ik. En 2e worden is nog altijd 2e worden.

Maar inderdaad, zodra de veer breekt, zou het misschien rationeler zijn om gewoon te zeggen 'foert, ik ga me sparen voor de volgende koersen'.

Of ooit..

Dat gezegd zijnde, ben ik de enige die zich ergert aan die commentaar op vrt die constant voelt alsof je luistert naar een groepje maten die onder elkaar bezig zijn?

Ik denk dat de waarverhouding al een paar jaar duidelijk is. Geen idee waarom VA nog altijd evenveel sterren krijgt als MVDP in deze koersen.
Zal een mirakel nodig hebben om nog eens een monument te winnen, en mirakels bestaan niet.
Stond toch een trapje lager dan Vdp in het nieuwsblad vandaag?

Ze geven altijd 2 man 3 sterren op Sporza... wie moet je daar anders zetten?

Is het uberhaupt wel eerlijk at er iemand zelfs 2 sterren krijgt na zo'n vdP.

Terug
Bovenaan