Voorjaar 2024

Zonder pech zie ik ook wel echt niet hoe Van der Poel de Ronde kan verliezen. Visma gaat er heel snel aan moeten beginnen met sterke renners. Man tegen man hebben ze geen kans vrees ik voor hun.

Of ooit..

Dat gezegd zijnde, ben ik de enige die zich ergert aan die commentaar op vrt die constant voelt alsof je luistert naar een groepje maten die onder elkaar bezig zijn?
Laat ons niet vergeten dat Pogacar, Remco en MVDP ook ziek of geblesseerd kunnen zijn.
Plus ook gewoon niet kunnen meedoen.
Als hij alleen aan de start staat is hij op papier wel kop en schouders de beste.

Nu pak ik die Stuyven eens een keer niet in mijn wielermanager... nu gaat die heel het voorjaar ereplaats na ereplaats rijden zeker :shutup:

Ik denk dat de waarverhouding al een paar jaar duidelijk is. Geen idee waarom VA nog altijd evenveel sterren krijgt als MVDP in deze koersen.
Zal een mirakel nodig hebben om nog eens een monument te winnen, en mirakels bestaan niet.
Ja, want monumenten worden enkel gewonnen door de absolute topfavoriet / sterkste man in koers. Anders is het een mirakel. :thinking:

Laat ons niet vergeten dat Pogacar, Remco en MVDP ook ziek of geblesseerd kunnen zijn.
Als hij alleen aan de start staat is hij op papier wel kop en schouders de beste.

Nadeel is natuurlijk dat WvA en MvDP qua monumenten wel altijd hetzelfde programma gaan hebben.

Tuurlijk en ik hoop absoluut dat hij iets mooi zal winnen, hopelijk zelfs dit jaar. Maar voor een coureur als Van Aert zou het toch pijnlijk zijn als het is van "hij won omdat de rest er niet was"

Ik moet toch toegeven dat dit ontnuchterend is om naar te kijken. Je kan alleen maar respect hebben voor VDP, maar ik zou het toch graag eens anders zien. Sport kan wreed zijn.

Nu pak ik die Stuyven eens een keer niet in mijn wielermanager... nu gaat die heel het voorjaar ereplaats na ereplaats rijden zeker :shutup:
Toch vooral vorig jaar dat hij niet presteerde. Het jaar ervoor toch top 5 in GW, top 10 in Roubaix. 3 jaar geleden: MSR gewonnen, 4de in RVV,...

1 'voordeel' voor volgende week. Wout zal niets te verliezen hebben.
Goh ja en nee hé... Je blijft wel de kopman. Je laat al maanden verstaan dat er maar 2 koersen tellen (RVV en P-R), je past heel je winter/voorjaar daar aan aan...de druk zal er zijn hoor, duidelijke favoriet of niet.

De RVV tot daaraantoe, maar de druk in P-R zal daarna toch des te groter zijn.

Toch ook wel leuk om zien hoe oprecht blij hij is met het winnen van “maar” de E3.
Mooie koers en win hem maar eens. Maar op MVDP zijn palmares is dit maar een snack.

Toch ook wel leuk om zien hoe oprecht blij hij is met het winnen van “maar” de E3.
Mooie koers en win hem maar eens. Maar op MVDP zijn palmares is dit maar een snack.
zal ook vooral blij zijn dat ie Van Aert heeft kunnen afhouden in een man tegen man gevecht en dan winnen met 1:30 voorsprong

your loss :D
Blij voor hem, want hij heeft mentaal toch diep gezeten na die 4e plaats op het WK in Leuven en na al die pech vorig seizoen. 't Is met de winst op het EK gravel dat hij eindelijk terug in zichzelf gelooft.

your loss :D
Blij voor hem, want hij heeft mentaal toch diep gezeten na die 4e plaats op het WK in Leuven en na al die pech vorig seizoen. 't Is met de winst op het EK gravel dat hij eindelijk terug in zichzelf gelooft.
Ja ja, het is hem absoluut gegund. Ik hoop dat hij ooit nog eens een rit in de Tour kan winnen :)

Mathieu die heeft precies niet gereden vandaag

Schoon koers gezien, beste man gewonnen.

Ronde moet toch al raar doen willen VDP en VA (die ook goed was) er niet bovenuit steken.

Terug
Bovenaan