Hoe heet dat nu weer, marginal gainsBij Jumbo kunnen ze nog professioneler

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe heet dat nu weer, marginal gainsBij Jumbo kunnen ze nog professioneler

Jumbo bekt nog altijd beter.Je ziet staan "team visma lease a bike" en toch heb je het nog over jumbo.
En Alaphil en Asgreen mogen het idd afbollen. Beschamend gewoon. Welk een debiel wil er daar nog ferm voor betalen?
Vergeet de lambo's nietJe zou er voor minder met bier naar smijten. Anderzijds heeft van aert twee kinderen op de aardbol gezet, niemand is perfect zeker![]()

Allez dus 80% van het mannen en vrouwen peloton kan niet rijden over kasseien ?De Koppenberg ontgoochelt nooit (leer rijden en ontwijken op steile natte kasseien).
Dat je kapot zit mag toch geen reden zijn om dit wel toe te laten?Het is gelijk Bakelants en GVA zeggen, die mannen waren kapot. Dan denk je minder goed na dan in M-S.
Onterechte DSQ voor plek twee.
Saaiste koers ooit. Op geen enkel ogenblik was er spanning. VDP zat in een zetel tot aan de 2de keer Oude Kwaremont. Dan heeft hij even het tempo opgevoerd, op de Koppenberg kreeg hij dan een minuut gratis en kon hij op het gemakske binnen rijden. Ik denk dat hij nu met de fiets naar huis aan het rijden is om nog wat te trainen voor P-R.Ik kom eens piepen. Zonder eerst hier iets te lezen, zonder naar sporza of ergens anders te kijken: Mijn voorspelling: VDP is op zijn dooie gemak solo naar de finish aan het tuffen of is reeds de winnaar ?
(Ik had hier trouwens beloofd niet te kijken naar de koers. En ik houd mij daar aan)
Mohoric is gevallen en moest afgevoerd worden naar het ziekenhuis (niets ernstig, moest gehecht worden).Lazkano is uiteindelijk beginnen gekomen op 11 minuten , Alaphilippe en Asgreen allebei binnen op 7 minuten en Mohoric DNF. Iemand een idee wat er met hem aan de hand was ?
Astana ging blijkbaar voor het omgekeerde ploegenklassement. Als enige ploeg 0 renners aan de streep.
Karl zei dat Mohoric naar het ziekenhuis was afgevoerd met snijwondenLazkano is uiteindelijk beginnen gekomen op 11 minuten , Alaphilippe en Asgreen allebei binnen op 7 minuten en Mohoric DNF. Iemand een idee wat er met hem aan de hand was ?
Astana ging blijkbaar voor het omgekeerde ploegenklassement. Als enige ploeg 0 renners aan de streep.
Tuurlijk kan 80% rijden over kasseien. Ik zou zelfs meer dan 80% zeggen.Allez dus 80% van het mannen en vrouwen peloton kan niet rijden over kasseien ?
Dygert is heel slecht ontwijken een tackle vol langs de flank , dat moet je als Amerikaans kampioen toch kunnen ontwijken...
Wat een schande die ploeg i.t.t. vroeger.Astana ging blijkbaar voor het omgekeerde ploegenklassement. Als enige ploeg 0 renners aan de streep.
Dubbel gevoel.Dat je kapot zit mag toch geen reden zijn om dit wel toe te laten?
Tot de Koppenberg wel, vind ik.Saaiste koers ooit. Op geen enkel ogenblik was er spanning.
Tuurlijk kan 80% rijden over kasseien. Ik zou zelfs meer dan 80% zeggen.
Over natte kasseien bergop met een hoge steiltegraad niet, neen. Dan moet je maar voordien sneller trappen om te bewijzen dat je het kan.
Die mannen hebben over het algemeen zeer goede reflexen. Als er eentje voor je van de fiets stapt, dat moet je maar anticiperen.
De stelling die aannam is om tegengas te geven aan iedereen, die het een schande vond om over deze Koppenberg te gaan.
Dat is koers en gans deze RVV gaan we over 50j nog koesteren met die beelden + een WK, met een solo van dik 40km.
Vrouwen heb ik niet gezien.
Waarom? Cancellara heeft daar ooit met gebroken ketting gestaanMocht mvdp iets tegen gekomen op deze Koppenberg waardoor hij niet meer verder kon dan was het waarschijnlijk wel schandalig...
Waarom? Cancellara heeft daar ooit met gebroken ketting gestaan
Op het frontale beeld zag het er erger uit dan het in werkelijk was.Dubbel gevoel.
Als ze niets zouden gedaan hebben van het diskwalificeren, dan heb je idd mss zo'n slimme, die het eens probeert bij een bijna exacte kopie van deze koers in de toekomst en deze versie aanhaalt, dat het wel mocht.
Maar in zo'n belangrijke koers? Dat mag door de vingers gekeken worden. Dat is 270km weggevaagd van tweede plek naar elf.
Daarvoor is Denain niet groot genoeg.Ok dan zijn de beelden van Kung die valt in denain en de hele groep meemaakt ook heroïsche want dat is exact hetzelfde wat hier gebeurt is.
(Glad / door modder)
Als er een net naast u , op u valt doordat ze wegglijden met dan valt er niet te veel anticiperen aan...
Stuyven kon toch ook makkelijk in DDV anticiperen op de val van WVA ? Die heeft toch goeie reflexen ?
Mvdp een van de meest technische renners met de beste conditie (minder vermoeid, betere concentratie) maakte zelf schuivers op deze Kwaremont.
Mocht mvdp iets tegen gekomen op deze Koppenberg waardoor hij niet meer verder kon dan was het waarschijnlijk wel schandalig...
. Gelijk Sagan eens deed, zeker (maar dan zonder enige val)?Gaan we dan ook het Bos van Wallers weghalen, omdat ginder ook redelijk wat gevallen wordt door het groen tussen die kasseien?Falende mechaniek is iets anders dan falende organisatie die dit kon oplossen . Het is nu niet zo erg omdat de winnaar op voorhand bekend was.
Vermeersch zijn ketting valt er afFalende mechaniek is iets anders dan falende organisatie die dit kon oplossen . Het is nu niet zo erg omdat de winnaar op voorhand bekend was.
En dat is op een droge Koppenberg.
Om dan te zeggen dat de renners niet kunnen rijden met een fiets vind ik dan iets te ver. Zoals @SnakeGodRovinin aangeeft.
Dat zijn nu eenmaal de risico's waarvoor ze gekozen hebben als beroepswielrenner.
Idem met de overlijdens in de koers door te diep gaan of door een obstakel.
De coureurs weten dit. Zeker deze generatie, na het heengaan van Weylandt - Lambrecht- Goolaerts - Goris - Mäder - ...
Wil je geen deel uitmaken van dat lijstje, dan koers je niet of ga je achteraan hangen het peloton.