Voorjaar 2024

Waarom reed Van Der Poel er dan achter? Het is toch niet de ideale renner voor Alpecin. Had Philipsen mee geweest was het al gedaan… Ze hebben nu geluk dat Pedersen nog een ploegmaat had anders zaten ze echt in een moeilijke situatie want ik zou niet geweten hebben wie er dan zou rijden.

Die *ding ding ding ding ding ding* die daar constant bij de commentatoren wordt opgepikt begint zo stillekes aan wel mijn kloten uit te hangen. 😵

Waarom reed Van Der Poel er dan achter? Het is toch niet de ideale renner voor Alpecin. Had Philipsen mee geweest was het al gedaan… Ze hebben nu geluk dat Pedersen nog een ploegmaat had anders zaten ze echt in een moeilijke situatie want ik zou niet geweten hebben wie er dan zou rijden.
Lol.
Het was nog meer dan 70km. De voorsprong was nog geen halve minuut en je zit met de twee favorieten van dezelfde ploeg erachter en je hebt een sleper vooraan mee.
Beter dan dat kan je niet zitten.

Als je de verbetenheid en acceleratie ziet van MVDP zou je toch denken dat de rest ligt te slapen, of kunnen die gewoon niet mee?

Als je de verbetenheid en acceleratie ziet van MVDP zou je toch denken dat de rest ligt te slapen, of kunnen die gewoon niet mee?
Als jij aan 95% aan het rijden bent en er komt iemand voorbij die doet alsof jij stilstaat dan kan je spreken van een bepaald niveauverschil.

Natuurlijk het is nog ver en pech rijdt ook nog mee. 18s is niks als je platrijdt.

Terug
Bovenaan