Ongeacht Woutje had mee kunnen glippen met VDP. Dit moet toch pijn doen nu hij in de koers ziet vanuit zijne zetel.Enkel WVA zie ik realistisch meekunnen. Maar deze MVDP rijdt echt wel heel hard hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongeacht Woutje had mee kunnen glippen met VDP. Dit moet toch pijn doen nu hij in de koers ziet vanuit zijne zetel.Enkel WVA zie ik realistisch meekunnen. Maar deze MVDP rijdt echt wel heel hard hoor.
Hij zit aan de kust dus niet in zijne zetelOngeacht Woutje had mee kunnen glippen met VDP. Dit moet toch pijn doen nu hij in de koers ziet vanuit zijne zetel.
Erg. Maar ik vind dat Matthieu hier wel een pak beter behandeld wordt dan vorige week. Je merkt toch dat we in Frankrijk zitten en niet in België. Ik schaam me vaak om Belg te zijn als ik dat Boe geroep hoor.De idioten zijn ook van de partij
De Fransen zijn nochtans nog een pakje erger als het daar op aankomt. Genoeg Tourwinnaars die er van kunnen meespreken.Erg maar ik vind dat Matthieu hier wel een pak beter behandeld wordt dan vorige week. Je merkt toch dat we in Frankrijk zitten en niet in België. Ik schaam me vaak om Belg te zijn als ik dat Boe geroep hoor.
Mijn gevoel? Woutje had bij die aanval van VDP waar niemand kon volgen nog kunnen mee glippen. Zo vroeg en ASAP krijg je er VA toch echt niet af.Spijtig voor Wout nauturlijk, want hij is de enige die deze Matthieu misschien zou kunnen volgen. En dan zeg ik nog misschien, want we zullen het spijtig genoeg nooit weten. Als je naar het palmares van de 2 kijkt dan twijfel ik daar eerlijk gezegd over. In een gevecht man tegen man trekt Wout meestal aan het kortste eind.
Wat een gezaag zeg. Yep, het is saai. En dat is enkel door de overmacht van Matthieu. Maar indien je een beetje neutrale wielerfan bent kan je niks anders dan ontzag hebben voor wat Matthieu laat zien. En indien je een beetje pro Matje bent kan je er serieus van genieten ook. Ik vind ook dat hij de verkeerde vlag achter zijn naam heeft staan hoor. En ik vind ook dat hij in de verkeerde kleur truitje rondrijdt wanneer ze in de nationale kleuren rijden. Maar dat is hem vergeven. Ik ben niet zo chauvinistisch dat mij dat ook maar iets interesseert. Het is hem vergeven. Ik kan hier enkel maar ontzag voor hebben.
Vanmarcke die toch nog zijn stempel op de koers drukt.Blijkbaar zou er een gemaskerde spookrijder op het parcours gesignaleerd zijn:

Misschien wel. Spijtig genoeg zullen we het nooit weten. Ik persoonlijk zie liever Matthieu rijden dan Wout, maar als ik moet kiezen tussen dit en Matthieu die verliest van Wout kies ik voor het laatste. maar het is niet dat ik van dit niet kan genieten.Mijn gevoel? Woutje had bij die aanval van VDP waar niemand kon volgen nog kunnen mee glippen. Zo vroeg en ASAP krijg je er VA toch echt niet af.
Bij de volgende passage had VDP dan nog eens doorgetrokken en had het licht ook bij VA uit gegaan. (denk ik).
Maar goed, we zullen het nooit zeker weten. Het is geen wiskunde of een exacte wetenschap. Een beetje gokken helpt allemaal gene zak.
Ik ben ergens wel fan van VDP. Maar elke wielerliefhebber, zelfs VDP zelf, had liever gehad dat VA er bij zou zijn.
Je wil als sportman gewoon winnen van de beste renner(s) en daardoor zelf u op de borst kunnen kloppen van: IK ben de beste!
En ja alleen de titel telt en over 20 jaar weet niemand de details nog. Maar het blijft ergens spijtig.

n elk geval... Matthieu is toch duidelijk gene Hollander hé. Die kerel geeft een interview in't frans. Hollanders kunnen geen frans. f
Jus d'Orange lukt misschien nog juist, maar dan is het ook wel gedaan ook![]()
Klopt wel. Fransen zijn enorm chauvinistisch en vinden vanalles uit om toch maar een Fransman te laten winnen. Kijk maar naar Parijs Dakar.De Fransen zijn nochtans nog een pakje erger als het daar op aankomt. Genoeg Tourwinnaars die er van kunnen meespreken.