Voorjaar 2024

Zijn moeder is toch Frans?
Je doelt dan op Corinne Poulidor.
De dochter van Raymond Poulidor. De Raymond Poulidor.
Ja dat is wel een Franse denk ik.

Heeft ook maar de helft van zijn jeugd in Frankrijk doorgebracht. Straf dat hij inderdaad zo goed Frans kan :unsure:

In elk geval... Matthieu is toch duidelijk gene Hollander hé. Die kerel geeft een interview in't frans. Hollanders kunnen geen frans. f
Jus d'Orange lukt misschien nog juist, maar dan is het ook wel gedaan ook :laugh:
Ba wah dat is hetzelfde zeggen dat Belgen géén Chinees kunnen praten.
Een goeie vriend van mij is Belg en spreekt nochtans vlotjes in het Chinees.

Het is niet omdat de meeste Nederlanders geen Frans kunnen spreken dat Matje dat niet kan hé :D

Het was maar een grapje hé Makila. Er zullen nog wel Nederlanders zijn die Frans kunnen, maar heel vaak is het nogal lachwekkend.

Soit, ik heb genoten van deze PR. Spijtig dat Wout er niet bij was maar dat is niet anders. En ook spijtig dat de volgende weken Remco er niet bij zal zijn want dat gevecht had ik ook heel graag gezien.

Ba wah dat is hetzelfde zeggen dat Belgen géén Chinees kunnen praten.
Een goeie vriend van mij is Belg en spreekt nochtans vlotjes in het Chinees.

Het is niet omdat de meeste Nederlanders geen Frans kunnen spreken dat Matje dat niet kan hé :D
gij kunt toch echt geen ironie begrijpen hé.

Wat een een fantastische spannende koersweken hebben we toch gehad...

Lampaert de eerste Quickstep op plek 36, Patje zal het niet erg gevonden hebben dat hij ziek thuis zat.
Toch wel straf dat die er zelfs niet in slagen om nog een renner in die eerste grote achtervolgende groep te plaatsen.

Lampaert de eerste Quickstep op plek 36, Patje zal het niet erg gevonden hebben dat hij ziek thuis zat.
Toch wel straf dat die er zelfs niet in slagen om nog een renner in die eerste grote achtervolgende groep te plaatsen.

en Asgreen 88ste op een 15’, the fuck is er gebeurd met diee kerel, 29. Wel aantal valpartijnen sinds 21, maar is die overtraind, klierkoorts?

Laatst bewerkt:
Ze zijn er vroeg aan begonnen en wat mensen verrast wss, Naessen was ook niet mee

Mathieu - alweer - oppermachtig. Hij is mijn ogen toch echt dé man van deze generatie. Is zo consistent zo goed. Is mij dit seizoen toch echt duidelijk geworden.

En die "supporters" die allerlei zaken naar renners gooien mogen ze eindelijk eens serieus gaan beginnen bestraffen, equivalent aan de straffen voor hooliganisme in het voetbal.

Luik is een ander paar mouwen, ma zie Mathieu als ie iets afwachtender koerst, volgende week ook wel weer de hoofdvogel afschieten?

en Asgreen 88ste op een 15’, the fuck is er gebeurd met diee kerel, 29. Wel aantal valpartijnen sinds 21, maar is die overtraind, klierkoorts?
Sinds de komst van Evenepoel lijkt die ploeg in het klassieke werk geen bal meer waard te zijn.

Weet iemand trouwens hoe het met Girmay is? Die kwam ook zwaar ten val in DDV maar ik heb daar verder geen medische updates over gezien.

Sinds de komst van Evenepoel lijkt die ploeg in het klassieke werk geen bal meer waard te zijn.

Weet iemand trouwens hoe het met Girmay is? Die kwam ook zwaar ten val in DDV maar ik heb daar verder geen medische updates over gezien.
Heeft gewoon RVV gereden. PR stond blijkbaar niet (meer) op het programma.

Waarschijnlijk nu terug naar Eritrea en dan naar de Tour.

Evenepoel kwam in 2019 won dat jaar San Sebastian. Het is pas 2 jaar later dat Asgreen E3 en de RVV won. Evenepoel heeft echt niks te maken met het feit dat de ploeg nu niet draait in het vlaamse werk. Lampaert werd in 20' toen Evenepoel al aan zijn 2e seizoen begon nog 5e in de RVV om het jaar erop toen Evenepoel al aan zijn 3e seizoen begon 5e te worden in PR.

Alaphilippe, Asgreen en Lampaert (en tot vorig jaar ook Ballerini en Senechal) zuigen de voorbij jaren inderdaad de ballen maar dat is volledig aan zichzelf te wijten. Het is echt een te makkelijk excuus om deze malaise op Evenepoel te steken. De renners die in 20-21 voor de successen zorgden in het Vlaamse werk rijden de dag van vandaag ook nog altijd voor QS. En die zijn van dezelfde generatie als VDP/VA dus daar ligt het ook niet aan.

Dat ze zuigen volledig mee akkoord maar stop met dat in Evenepoels schoenen te schuiven of te doen alsof er sinds de komt van Evenepoel niet meer geinvesteerd werd in het klassieke werk. In tegendeel Alaphilippe en Asgreen kregen een verlenging in 21' raad eens wanneer Evenepoel zijn laatste contract kreeg? Ook in 21'. Lampaert zelfs pas in 22'.

Dju toch zo zonder van aert zijn de klassiekers echt saai… hij is echt de enige die vdp de volgende jaren zal kunnen kloppen in roubaix als je dit zag…

Dr Ibarguren Taus is eind 2021 vertrokken naar Movistar :unsure:
Ja en daar rijden ze nu het asfalt uit de grond…
lampaert is gewoon niet goed genoeg meer in deze generatie… die zijn topjaren waren er toch in een periode waar er een wak van toppers was… Gilbert en Van Avermaet op retour, wva en vdp nog niet goed genoeg…

Asgreen daar moet meer aan de hand zijn, die gaat echt ieder jaar achteruit sinds zijn rvv overwinningen. Die werd echt aanzien als het grootste talent sinds jaren toen die overkwam

lampaert is gewoon niet goed genoeg meer in deze generatie… die zijn topjaren waren er toch in een periode waar er een wak van toppers was… Gilbert en Van Avermaet op retour, wva en vdp nog niet goed genoeg…

Maar nee. Ik poste nog net Lampaert werd in 2020 5e in de RVV (zijn beste notering in RVV). Dat was het jaar waarin VDP won voor VA. Je gaat toch niet zeggen dat VDP en VA in 20' nog niet goed genoeg waren?

Ja en daar rijden ze nu het asfalt uit de grond…
Nee nee, er ontbreekt iets bij Soudal en ik benoem wie of wat er weg is uit de omkadering. Movistar doet er in deze niet toe. Hoewel, hebt ge Lazkano, Garcia Cortina en Jacobs zien rijden afgelopen weken? :unsure: niveau'ke hoger dan de Soudal boys hoor.

Terug
Bovenaan